• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

:) Daar heb je helemaal gelijk in.

Zal eens kijken of ik een bescheiden bestellijstje kan samenstellen.

Hoop dat ik op mijn zilvere kleur enig verschil kan laten zien tegen die tijd.
 
We have just launched our first Limited Edition wax, and possibly the world's first triple-layered carnauba wax - Austintacious. This is to celebrate the 50th birthday of the Austin Mini, and therefore the wax is poured in patriotic red, white and blue layers...

Only 539 are available, one for every 10,000 classic Minis made. Price is 39.95 GBP and it is not on general release until the last week of July. However, anyone going to the Mini Festival this weekend at Gaydon will be able to buy one.

Here's to you Alec Issigonis. The Dodo salutes you. If you were still around we'd send you a jar.

austintacious_frontOnly_trans.png


austintacious_topDownonly_trans.png


Een echte gelimiteerde oplage dus :heart_eyes:
 
Zo... de Passat is weer gewassen :-b

Ik heb even op de site van CC gekeken hoeveel er nu precies van de BTBM shampoo in de emmer moest, dit was 21 ml per 15 liter (Chemical Guys buckets) en ik moet zeggen: WOW 8-())

Al die tijd deed ik er dus te weinig van in, maar nu schuimt hij ook lekker tijdens het wassen, dit ging veel fijner en lekkerder over je lak dan met minder shampoo!

Een handige tool wat mij betreft!

Oh ja... hij is gewassen met een wollen washmitt van CC zelf, deze heb ik cadeau gekregen bij een bestelling maar is veruit de fijnste washmitt die ik ken :)^
 
Quincy zei:
Zo... de Passat is weer gewassen :-b

Ik heb even op de site van CC gekeken hoeveel er nu precies van de BTBM shampoo in de emmer moest, dit was 21 ml per 15 liter (Chemical Guys buckets) en ik moet zeggen: WOW 8-())
Hoeveel dopjes zijn dat (250ml of 500ml fles)?
 
Tim.. wanneer krijgen jullie de Dodo Juice Supernatural Drying Towel binnen?

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Al iets bekend wanneer de DJ Super Naturel leverbaar is via CC ?

Daarnaast nog een andere vraag...

Ik zou graag de Supernaturel 2.0 willen aanschaffen maar...

Dodo Juice Supernatural 2.0 wax - 200ml
Dodo Juice Supernatural 2.0 wax - hardwood refillable - 250ml

Bij de hardwood refillable staat bij: Dodo Juice biedt een navulservice voor lege houders Supernatural. maar is dit via CarClean of gaat dit via Dodo zelf?

Met andere woorden, stel mijn pot zou leeg zijn, moet ik hem dan retourneren aan Carclean of aan Dodo Juice ?
 
SkyBuMp zei:
Tim.. wanneer krijgen jullie de Dodo Juice Supernatural Drying Towel binnen?

En binnen!

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Supernatural_Drying_Towel_122x66cm_SNDT1PC_101543

Man wat een gave doek is dat! Duur, maar groot, dik en superzacht!
 
Super! Daar zat ik op te wachten. Ik heb de kleinere versie en die is echt superzacht en neemt goed water op, vind hem echter net iets te klein om comfortabel de auto te drogen.
 
Maar bij dubbelvouwen wordt hij weer wat dikker ook en dat lijkt me dan weer nadeliger om de kleine hoekjes en kantjes te doen ... zou ik toch denken ...
 
Net gekocht, ga hem zo snel mogelijk gebruiken. Wat een groot ding zeg!
 
Tja, Dib...., jij zit natuurlijk bij de bron daar...!

jouw baan zou niks voor mij zijn, ik zou elke dag thuiskomen met nieuwe spulletjes, die natuurlijk allemaal erg handig en daarom nodig zijn!:-b
Mijn vrouw ziet me aankomen :D
 
Ik heb vanavond de Supernatural Drying Towel in handen gehad (verdikkie, alleen in de verpakking; vergeten ff te voelen hoe zacht 'ie is) en het is inderdaad nogal een flink ding.
Lijkt me echt helemaal geweldig (ook als strandlaken te gebruiken), alleen wat aan de prijzige kant. Hij zal het vast dubbel en dwars waard zijn, maar voorlopig ben ik nog even tevreden met m'n Miracle Dryer.

Dennis, we wachten op de review. Jij moet zo'n doek natuurlijk wel meenemen. Al is het alleen al voor in het 'rariteitenkabinet'.