• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Zow.. SN shampoo komt onze kant op.. binnenkort even testen. Heb momenteel toch een testje lopen met 2 verschillende waxen op de auto dus waarom niet meteen een shampoo test :rules

1 op 1500... tjonge:)^
 
Vandaag m'n uto voro het eerst gewassen met BtbM ipv de Poorboys shampoo's. Goede shampoo! Na het lokaal afdrogen (de auto is al bijna droog na het goed afspoelen) lijkt de lak vele gladder dan met de PB shampoo's (zowel de SS&S als de SS&W). Lekker geurtje ook. Een blijvertje! :)
 
Zojuist een sample bottle van de nieuwe Supernatural Shampoo ontvangen :)^

De eerste indrukken; de shampoo ruikt nergens naar...het heeft een beetje een geurtje wat je vroeger in een scheikunde lokaal kon vinden... erg lastig te beschrijven in elk geval. Het stinkt niet.. en het ruikt niet zo lekker als BTBM!

De kleur is gewoon licht geel / doorzichtig, dat komt omdat er geen extra geur- en kleurstoffen toegevoegd zijn aan deze shampoo.

Ik ben benieuwd :party:
 
Veel plezier met het testen ;)
Straks eens naar huis bellen of mijn sample ook al aangekomen is. Ben benieuwd, ik moet nog een weekje wachten vooraleer ik weer eens thuis kom.
 
Ben er ook benieuwd naar, kom maar op met die review!
Lijkt me wel raar zo'n shampoo zonder echte geur, zal voor velen hier ook wennen zijn aangezien we toch allemaal graag een keer ruiken aan de producten!
 
Inderdaad! Heb hetzelfde met de waxen. De geur van Blue Velvet is zo lekker, dat ik niet weet of ik dat wel wil missen als ik voor de Supernatural kies. Totaal nutteloos die geur uiteindelijk, maar maakt het verwerken wel fijn. :)
 
Een shampoo moet gewoon lekker ruiken en leuk eruit zien... jammer, voor mij zal het hem niet worden in ieder geval.