• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

*zucht*

ze brengen wel weer leuke spulletjes uit...

mellow yellow lijkt me wel wat.. zei het niet dat nog 800ml bilberry heb (niets mis mee trouwens)

maar dodo doet me gewoon wat....
 
Zo nieuw zijn sommige produkten anders niet. Quote van mezelf van 8 december 2008.
Ok, iets andere kleur tekst, maar verder...


Peter Jansen zei:
Wanneer krijg je deze Tim??

voor
DSC00793.jpg

achter
DSC00794.jpg


Groet, Peter

Groet, Peter
 
Volgens mij gaf Dom dat op DW ook al aan.
D'r zit nu ook een opdrukje in de kraag.

[edit] Staat dus ook al in het stukje hierboven: "Pj hasn’t stopped wearing his since we made a few for our authorised detailers back in 2007/8. This has a little embroidery on it as well ('Dodo to a tee' beneath the rear neckline)."
 
Tim zei:
De producten worden trouwens morgen besteld en we verwachten deze met een weekje op voorraad. :ja
Sorry als ik zaag ofzo, maar zijn deze producten al binnen? Ik wil de wheelcleaner wel eens testen, maar ga wachten met bestelling te plaatsen tot alles binnen is.
 
Is toch niet zagen:).. gewoon een normale vraag en nu is het wachten op aanbod :rules

Mooie discussie gehad over die wheel cleaner, lijkt me ook wel een mooi product!
 
De nieuwe producten zijn net binnen en staan online! :party:

Nieuw:
[*]Mellow Yellow Wheel Cleaner spray
[*]Mellow Yellow Wheel Cleaner refill
[*]Blue Velvet Pro Hybrid
[*]Dodo Juice logo T-shirts
[*]Dodo Juice Purple Haze T-shirt
 
klopt..
alleen is de original edition (die daar dus gemaakt is door ene "ben") niet in nl te krijgen
de juiced edition wel!!
de original zit trouwens wel in de sample kit van dodojuice

maar.. voordat je denkt, SHIT!! ik wil die original..
geloof me, je mist niets...

die wax is zo RUK! om aan te brengen.. hard als steen! en word bijna niet eens vloeibaar als je met je hand er over wrijft

ik heb een hele pot, heb er nu 3 auto's mee gedaan, er is weinig uit het potje, maar.... tsjah, zal ik hem nog een keer gaan gebruiken?

eenmaal op de auto is hij fantastisch! glans/duurzaamheid/ beading.. allemaal DIK in orde!

alleen niet echt een wax die leuk is aan te brengen..

de juiced edition is anders.. ook wel een vreemde wax, met eigenaardige eigenschappen, maar die is wel redelijk te smeren
heel zuinig te gebruiken! beading e.d. is ook allemaal DIK in orde! lekkerre ananas geur! toppertje!!
maar de original edition.. leuk om te hebben, maar niet ECHT bruikbaar
 
au bain marie dan niet een oplossing?
Wordt ie wellicht net ff wat zachter en daardoor beter verwerkbaar ( tis maar un idee )
 
nee, denk het niet..
als weg vlieg middel word er limonene gebruikt..
en ik heb absoluut GEEN IDEE wat daarmee gebeurd als je het verwarmt..

fk1000p is op petroleum, en die durf ik zonder probleem te smelten (heb ik al 1 keer gedaan, natty's red ook al 1 keer)

maar deze durf ik niet aan..

ik denk de volgende keer op een goude concorso machine pad.. en dan even voor warmen met de brinkmann, en dan roterend aanbrengen.. denk dat het dan een stuk beter moet gaan!

als we mekaar binnenkort treffen, neem ik hem wel mee, ken je het zelf "ervaren"
maar iig dankje voor het meedenken!

juiced edition is wel een top waxje! die smeer ik graag (laat ook graag de dop er van kapot vallen:sob: )
 
Weeral nieuwe spullen van dodo juice:

Dodo Factory;1834432 zei:
Hi guys

We have some accessories to launch this month...

First is our very own custom 'Buff Daddy' DAS-6, complete with lime green shield and green/black embroidered Dodo Juice carry bag. Comes with a ventilated 125mm/5" backing plate, soft grip gear case, spare brushes, choice of D- or side handles etc. 240v and UK plug. Now, I know the DAS-6 isn't unique to us, but it has swiftly established itself as a classic and has been very reliable compared to other types of DA. The build on these is very good, hence us putting our name on them, and they really suit our colours and logo.

Price is 89.95 GBP inc VAT for the whole lot in the bag. We may do larger kits at some point with pads, Lime Prime etc. but not until the New Year. Available now.

buffdaddyorbitalkitlores.jpg



Second up is the Supernatural Buffing Cloth. We have had a batch of white cloths especially made for us; essentially the Fantastic Fur spec but in white so any contamination is very easy to see. These are, IMO, the softest super plush towels around, ie the softest of the softest. Microsuede edged as well, which is the softest edging you can get. You could go edgeless, but this runs a small risk of fraying or linting. Price is 6.50 GBP inc VAT for a 40x40cm cloth.

snbuffingcloth2lores.jpg



Lastly, we have the final bucket sticker in our set - for WHEELS. If you use a separate wheel bucket, this is for you. In seven year laminated vinyl, 220x130mm. Or available in a set of all three bucket stickers at 9.95 GBP for the full set (contains WASH, RINSE and WHEELS).

wheelsliverylores.jpg


bucketliverykitlores.jpg


Hope you like them. The Dodo will continue to manufacture and source new detailing products throughout 2010, our mission being to give professional and amateur detailers what they need and want, no matter how popular or obscure the detailing job in hand.

All the best
Dom
 
De geborduurde tas ziet er wel mooi uit ( tip van flip speciaal voor Tim >>> Monello tas ?! )
De "wheel" sticker is ook geen verkeerde zet !

De DAS-6 >> praten we hier niet over ;)
 
ziet er goed uit allemaal, alleen de das-6 lijkt wel heeel veel op ons dappie-500, same product same factory...
buiten dat wel een mooie tas hoor....

P.s. tim die DoDo wheels sticker komt ie ook toevallig in jullie assortiment, reden om er weer een emmer bij te bestellen:-"
 
de das 6 is bijna hetzelfde als de dap 500, alleen andere naam..
iedereen kan die naam pakken, CC heeft dap 500 / leen heeft de das6 / dodo heeft nu de buff dady.. en zo verder

net als menzerna..
die heeft nu eigen middelen.
de festool's zijn hetzelfde
de monello's

en ga zo verder..

alleen is de dap 500 verbeterd, zwaarder loopwerk e.d. om "beter" te zijn