• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Iew! Sorry Dennis, ik hoop dat ik je niet beledig, maar die tas ziet er echt niet netjes uit zeg! En ook geen klep zoals bij de Wolfgang/Pinnacle/Autogeek tas.

Het is meer een soort Boot Organiser volgens mij!
 
Beetje spijtig, want zat wel een beetje te wachten op deze tas. De kleuren vind ik geslaagd, maar de kwaliteit moet er wel zijn natuurlijk. Dan liever wachten op de CC detailer bag :ja

Wat is de prijs zo ongeveer van deze tas eigenlijk?
 
:D

Ik vind het eerlijk gezegd geen Dodo Juice waardig product :weetniet
Kan zijn dat hij er in het echt beter uit ziet maar zo is het voor mij direct klaar..
 
Wat zijn de afmetingen? Misschien hoort de kwaliteit niet echt bij Dodo's imago, maar als de prijs kwaliteit van deze tas in verhouding is, dan lijkt me dat wel ok. Ik hoop dat de tas vrij ruim en groot is.
 
Beetje kans gemist voor Dodo,jammer want ze waren toch goed bezig met verpakkingen.
Net dat kleine beetje afwerking ontbreekt eraan.
 
Heb wat meer foto's van die tas kunnen vinden.
Bronnen:
http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=150544
http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=150946

Voor toch een iets beter beeld over de omvang en wat erin kan.
5fefdc85.jpg


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

DSC03526.jpg

laatste foto:
"We got around 6 applicators, Tyre Gel, 3 pots of wax, 3 pots of lime prime, around 10-15 microfiber cloths, 3-4 drying towels, glass cleaner, 2 finish care detail sprays, wire wool, metal polish and a couple of other bits and bobs too."
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@dtuchcardetailing: Speciale voorkeur voor dodo, anders net zo goed die CC nu wel kan leveren.
( Uiteraard als prijs zelfde zou zijn en niet mega goedkoper )
 
Tim zei:
Ik heb ze ook niet ingekocht, maar zijn er mensen hier die hem graag willen? Dan laat ik hem overkomen.

Als de prijs zoals Dibbuz aangaf rond de 25 euro is wil ik er wel eentje hebben. De andere detailer bags in het assortiment zijn niet echt mijn ding.
 
Ik wil ook wel ééntje ! :ja

Mss niet zo goed als de autogeek, maar het ziet er goed genoeg uit voor het ronddragen van machine en pads.