• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Vandaag is er weer een aantal producten aangekondigd.

1) Officiele launch van de detailbag, maar die hebben we al op voorraad. ;) € 26,99
2) Supernatural wash Mitt - Yeti's fist - Deze is identiek aan de Wookie, maar dan wit en kunnen ze wat voordeliger inkopen € 23,99
3) Fantastic Fur 3 Pack € 18,99

En binnenkort verwacht:

1) Blue Velvet PRO en Purple Haze PRO panel posts € 13,49 p/s
2) Supernatural Short Hair Wash Mitt, een Wookie die naar de kapper is geweest. ;) prijs nog niet bekend
3) Supernatural Detailing Duster - The Wookie on a stick (zoals die van Zymol en die wij gaan krijgen hier) prijs nog onbekend.
4) Supernatural Wheel Mits - lamswollen mitts. Lijkt op de Supernatural Finger Mitt, maar dan groter en uitgevoerd in wol. € 8,75
 
Tim, komt de trim sealent kit van Dodo Juice ook nog in jullie aanbod? Voor zover ik weet zijn de problemen met de verpakking die er eerst waren nu weer opgelost.
 
En de emmers natuurlijk. Was echt positief verbaasd toen bleek dat zowel de deksel als de maatverdeling erbij zat...:heart_eyes:
 
Ja, Tim zei al dat er waarschijnlijk andere voor kwamen... Nu heb ik 2 dodo-emmers vandaag gekregen, 1 wash, 1 rinse, maar ik wil er dus nog 1 voor de Wheels...Misschien dat Tim er nog 1 kon uithalen, hij liet me nog iets weten.
 
Tim zei:
Vandaag is er weer een aantal producten aangekondigd.
3) Fantastic Fur 3 Pack € 18,99

Tim, weet je al wanneer de Fantastic Fur 3 pack gaat komen?
Ik wil er namelijk een paar van deze doeken bijbestellen ze bevallen me echt super.
 
Een nieuwe Dodo shampoo in de pijplijn, ben benieuwd:
http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=153703

Inschrijving voor samples is helaas al gesloten. Was net te laat.
 
Op het dodojuice forum was het ook voorbij gekomen. Daar heb ik me wel op tijd kunnen inschrijven dankzij Patrick :)^
 
Soepergrover zei:
Een nieuwe Dodo shampoo in de pijplijn, ben benieuwd:
http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=153703

Inschrijving voor samples is helaas al gesloten. Was net te laat.
Vandaag de samples ontvangen, moet ze nog beiden testen en dan alleen laten weten welke ik het leukste vond. Er zit nog geen kleur/geur aan.