ivo's zei:...mede mogelijk gemaakt door Jan :ja
sorry patrick :schaamnicknameless zei:+ Patrick ]-0
Ik krijg em ook om te testen
Ik zie in de CC-shop dat ze 28 februari worden verwacht, top! Voeg ik gelijk aan mijn lijstje toe. Na vorstperiode met al het pekelgeweld kan ik niet wachten om mijn auto onderhanden te nemen. Kan er gelijk een nieuwe CC-bestelling uit.Wil zei:Tim, weet je al wanneer de Fantastic Fur 3 pack gaat komen?
Ik wil er namelijk een paar van deze doeken bijbestellen ze bevallen me echt super.
alteaniels zei:Joost, iemand die niet op detailingworld zit kan die link niet zien.
Wat moeten we trouwens met nog meer keus aan polijstpads?
DodoDom zei:Mon Feb 22, 2010 8:40 pm
There is a shed load... all in development. But we can't say too much as the timings will invariably change.
However, coming next month:
- Dodo Juice machine polishing pad range
- Dodo Juice machine polishing backing plate range
- BV Pro and PH Pro panel pots
- Supernatural Detailing Duster
- Supernatural Merino Wheel Mitt
- Supernatural Short Hair Wash Mitt
Some other stuff will follow this year like paste sealants, glass products, more metal polishes, machine polishing compounds - and a lot more!
Kortom de hele Monello range met een Dodo label eropnicknameless zei:Nieuwe Dodo produkten op komst:
+1. Ik vindt persoonlijk dat ze een beetje té snel van stapel lopen met produkten op de markt brengen.Hoop dat ze wel de tijd nemen om het de Dodo kwaliteit te geven.. en niet afraffelen...
Ik zie er de meerwaarde niet van in. Er is al genoeg keuze, Lake Country en huismerk Monello. Sommige zien nu al door de bomen het bos niet meer.... en of CC deze ook opnemen in de collectie...