• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Zou binnenkort in de shop te krijgen moeten zijn, had Tim al ergens gemeld volgens mij. Tis ff afwachten :D
 
Heeft er iemand ervaring met deze producten van dodo?

Supernatural fine cut metal polish.

En de:

Supernatural Gloss Trim Sealent Kit.

Graag van de gene die met deze producten gewerkt hebben wat informatie
over de verwerking en/of de kwaliteit t.o.v. andere merken.

mvg,
Peter
 
Inderdaad, die wil ik ook wel, even denken wat ik hen kan sturen als origineel verjaardagscadeau.
 
Cool! Eens kijken of ik die levende dodo van mn buurman zou mogen lenen ;)
 
Hey ik sta op het punt om een Dodo wax aan te schaffen.

Mijn voorkeur gaat uit naar een softwax, althans ik ga er van uit dat deze het meest in de buurt komt van de Nattys.

Alleen zit er verschil in de purple haze, rainforest rub, orange crush?

Zit het m alleen in de kleur en de geur. Ik ga de wax puur op mijn donkerblauwe auto gebruiken.

En waarom is de rainforest goedkoper eigenlijk? Ik neem aan dat het niet met kwaliteit te maken heeft.
 
Lees DIT topic eens door over de verschillen tussen hard en soft.

En DIT topic over de kleur verschillen. Daarin zal je lezen dat het verschil minimaal is en eigenlijk niet eens zichtbaar.

Kwaliteitsverschil is minimaal. Er zal naar mijn weten alleen verschil zijn in toegevoegde stoffen ivm de kleur specifieke waxen. Dit zit in Rainforest Rub niet en zal daarom dus wat goedkoper zijn.

Het zijn allemaal topwaxen en zeker het aanschaffen waard! Als ik jou was zou ik op je gevoel / geur / verwerking af gaan.

Je zal er in ieder geval geen spijt van krijgen ;)
 
Tamer: ik zou de Blue Velvet gebruiken. Ondanks dat je een softwax wilt, is deze echt geweldig. Brengt er fijn aan. Ben zelf echt een liefhebber van de hardwaxen.
 
Misschien een idee is: Lime and Dark Test Tube

De sample potjes kun je je auto meerdere malen mee doen, het is erg zuinig in gebruik. En Lime Prime is sowieso geweldig mooi spul ;)

Als je toch wilt kiezen, ik heb zowel BV als PH gehad, en hoewel ik softwaxes zelf fijner vind, ging mijn voorkeur van de twee uit naar de Blue Velvet. Deze brengt super dun en makkelijk aan, en is zo vreselijk zuinig. Ruikt heerlijk ook bovendien.
 
Volgens mij ie de Rainforest als eerste uitgebracht, wellicht daardoor goedkoper.
Heb zelf de Rubbishboys ( beide edities :heart_eyes: ) en de juiced is erg makkelijk te verwerken en geeft een mooi resultaat.
Hoe dan ook, blijft allemaal persoonlijk die geuren en kleuren

BV ruikt waanzinnig lekker, PH op 2e plek, maar is zachter en ietwat zachter, als ik zou moeten kiezen tussen die 2, dan zou ik voor de BV gaan ( kan je 'm eventueel daarna nog toppen met een zachtere variant ;) )
 
Ik heb toch voor de Blue Velvet en Purple Haze gekozen.

God moge weten wanneer ik het ga opmaken:confused:

Een gewaardeerd forumlid zegt 'Er is geen betere raad dan voorraad'.:D

Ik vind de geur overigens niet overtuigend, bij de Poorboys vind de produkten wel lekkerder ruiken, maar dat is mijn mening.