• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

ik vind deze persoonlijk niet zo mooi als de autogeek (die ik verkocht heb omdat mijn spullen er niet meer in passen), even kijken of er dit jaar een bag van carclean zelf komt :-"
 
Ik kan de spullen ook al niet meer kwijt in de bak die ik ervoor bestemd had, maar vind deze ook niet zo heel mooi.
Vind het alleen al handig als de tas fatsoenlijk dicht kan, maar goed deze is natuurlijk ook wel weer goedkoper.
Hmmm..... :weetniet
 
Tim zei:
16 bags besteld! :ja

Top Tim !

Worden er dan een aantal voorbehouden aan de mensen die hier vermeld hebben dat ze er ééntje willen?
Want ik denk dat ik mijn dodo tas samen met de Wool duster laat brengen.
 
ik zou m graag met de volgende bestelling hebben, dus komt er hier (of ergens anders..?) bericht als ie binnen is..?
of komt ie gewoon in de lijst op Carclean.com..?
 
On-topic maar weer, de bags zijn binnen, ingeboekt en online gezet:

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Detailing_Bag_Tooled_Up_DJDBTOO_101689
 
ik ben er niet kapot van, ik heb de autogeek detailbag die vind ik persoonlijk beter afgewerkt qua uiterlijk.....

en oja je kan er best aardig wat in kwijt.....
 
En besteld :)
Toch wel blij dat de optie bestaat om te versturen via GLS. Heb er nog wel wat spulletjes bijgenomen, maar toch nog iets meer dan 10 euro verzendigskosten met TNT. Via GLS nog geen 2 euro!
 
"blijft" deze bag? of was het een eenmalige bestelling?
ik wil er namelijk wel een, maar heb mn bestelling vandaag binnen, vind t beetje teveel van het goede om er vandaag weer een de deur uit te doen :weetniet ;)
 
Nee want die mag niet geexporteerd worden uit de UK vanwege de ingredienten.
 
Hij is hetzelfde als de Tropical edition alleen de Tropical duurt langer om te drogen. Verder geen verschil.