• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Alle producten, behalve de DA komen in ons assortiment. Van de week worden ze besteld, en misschien zelfs nog binnen voor de Dodo Donderdag, maar dat wordt krap aan. We proberen ze wel voor Dodo Donderdag online te zetten zodat ze in ieder geval besteld kunnen worden.
 
Ik pak gewoon de blauwe fur.. wit is zo vies!.. Uiteraard wel handig om goed te kunnen zien of er nog viezigheid aanwezig is..
 
De Supernaturaldoek en de Wheel sticker staan online en kunnen met de Dodo dag besteld worden, komen naar verwachting volgende week binnen:

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Supernatural_Buffing_Cloth_40x40cm_SNBC1PC_101659

en

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/WHEELS_sticker_voor_emmer__universeel__DJBVNL3_101660
 
Ook ik moest nog even wachten op de producten, komt mij nu uiteindelijk goed uit want kan de bestelling van de 8e mooi in één pakket. :grinning:

En dan maar wachten op het mooie weer :-"
 
Ik heb op DoDO Donderdag enkele producten besteld onder andere de Red mist 500ml besteld maar mijn sprayer werkt niet, iemand al hetzelfde probleem gehad??
Hoe kan ik aan een andere spraydop geraken want zo werkt het moeilijk, het product komt er aan de zijkanten uit en loopt gewoon over mijn hand :(
 
Dan heb je hem toch al gebruikt ?

Meestal raakt de sproeikop verstopt ,je kan hem al eens proberen uit te spoelen. Maar zoals ik zelf al ondervonden heb werkt dit niet lang.

Ofwel omkappen naar een andere fles of een nieuwe sprayer krijgen van de Dodo jongens.
 
Ja heb hem weekje geleden gebruikt.
Vandaag wou ik hem nog eens gebruiken maar kwam gewoon niets meer uit, raar want mijn Born Slippy heb ik al 6 maanden en deze werkt nog steeds perfect.
Heb ook al proberen uit te spoelen maar inderdaad zonder resultaat.
Moet ik dan gewoon contact opnemen met DoDo zelf?

Alvast bedankt
 
Yoeri zei:
Ik heb op DoDO Donderdag enkele producten besteld onder andere de Red mist 500ml besteld maar mijn sprayer werkt niet, iemand al hetzelfde probleem gehad??
Hoe kan ik aan een andere spraydop geraken want zo werkt het moeilijk, het product komt er aan de zijkanten uit en loopt gewoon over mijn hand :(
mailtje sturen naar dodo juice.
meerdere mensen hebben dit gehad

hier is een stukje waar je je klacht voort kan zetten klikkie naar de dodo

dan krijg je hoogstwaarschijnlijk, vanuit dodojuice, een nieuwe sprayer.

als ik me niet vergis heeft jeroen dit ook gedaan, en een nieuwe gekregen,
ik liet een pot wax vallen, en kreeg op die manier een nieuw dekseltje free of charge opgestuurd
 
Lijkt mij dat je hem bij Carclean hebt gekocht, neem even contact met hun op........ die kunnen je daar verder mee helpen :ja :ja :ja :ja :ja
 
Inderdaad bij Carclean.com gekocht.
Bedankt voor de tips, ik heb reeds een mailtje naar DoDo gestuurt en zodra ik antwoord krijg laat ik het hier even weten ;)
 
2 uurtjes later krijg ik deze mail terug van Dodo:

Hi Yoeri

Just send me your name and address and we'll post you a new spray head.

We are experimenting with a different design of spray that doesn't gum up so
readily, but this will only be available in the new year at some point.

All the best
Dom
Dodo Juice Ltd

Ik moet wel zeggen topservice van die mannen!!
 
Jep ook over de service van Tim ben ik zeer tevreden, ik woon in Belgie en heb mijn pakketje steeds 3 dagen later dus is gewoon top!
 
Soms is het makkelijker om direct contact te hebben met bv Dodo Juice, wij hebben geen losse sprayers, zij wel. Anders moeten wij die claimen bij Dodo, die wordt naar ons gestuurd en dan wij weer naar de klant. Nu gaat het direct naar de klant. Mocht Dodo (of een ander bedrijf) lastig doen dan lossen wij het wel op natuurlijk.
 
Dodo Juice komt ook met een detailbag, stuk goedkoper dan de huidige detailbags maar zoals ik het kan zien is de Dodo variant niet zo mooi afgewerkt:
detailingbag1.jpg

detailingbaglabel.jpg

detailingbag2.jpg
 
Hmm.. Afwerking is inderdaad minder zo te zien.

Zakjes aan de zijkant hebben ook geen bodem, dus gaat je fles niet volledig tot onder ? :weetniet