• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Hoe komen jullie daar toch aan? :weetniet
Op een scooter kun je het toch ook niet fatsoenlijk testen, joh! :p
 
Is er toevallig al meer nieuws over losse panelpots ?:heart_eyes: Wil graag nog het 1 en ander proberen,en het staat zo leuk al die kleine potjes:D
 
Joost, iemand die niet op detailingworld zit kan die link niet zien.:eek:

Wat moeten we trouwens met nog meer keus aan polijstpads?
 
Wil zei:
Tim, weet je al wanneer de Fantastic Fur 3 pack gaat komen?
Ik wil er namelijk een paar van deze doeken bijbestellen ze bevallen me echt super.
Ik zie in de CC-shop dat ze 28 februari worden verwacht, top! Voeg ik gelijk aan mijn lijstje toe. Na vorstperiode met al het pekelgeweld kan ik niet wachten om mijn auto onderhanden te nemen. Kan er gelijk een nieuwe CC-bestelling uit. :party:
 
alteaniels zei:
Joost, iemand die niet op detailingworld zit kan die link niet zien.:eek:

Wat moeten we trouwens met nog meer keus aan polijstpads?

Ow, wacht, helemaal geen rekening mee gehouden.
In een topic over wie de meeste Dodo spullen in huis heeft, schrijft Dom van Dodo Juice het volgende:
"Pads and backing plates are being launched in early March - some have been available previously at shows etc."

Overigens is de huidige keuze idd ruim genoeg. Ik vond het assortiment Dodo pads wat 'rommelig'. Een beetje onsamenhangend.
 
@Patrick: ach so...
Ik dacht ergens op DW foto's te hebben gezien van behoorlijk dikke pads zonder die CCS putjes.
Overigens: is dat topic waar ik dat bericht uit heb gehaald niets voor jou? ;)
 
Nieuwe Dodo produkten op komst:

DodoDom zei:
Mon Feb 22, 2010 8:40 pm

There is a shed load... all in development. But we can't say too much as the timings will invariably change.

However, coming next month:
- Dodo Juice machine polishing pad range
- Dodo Juice machine polishing backing plate range
- BV Pro and PH Pro panel pots
- Supernatural Detailing Duster
- Supernatural Merino Wheel Mitt
- Supernatural Short Hair Wash Mitt

Some other stuff will follow this year like paste sealants, glass products, more metal polishes, machine polishing compounds - and a lot more!

:heart_eyes:
 
- Supernatural Merino Wheel Mitt
- Supernatural Short Hair Wash Mitt

Some other stuff will follow this year like paste sealants, glass products, more metal polishes, machine polishing compounds - and a lot more!

Leuk dit spul.. ga ik op wachten! Hoop dat ze wel de tijd nemen om het de Dodo kwaliteit te geven.. en niet afraffelen...
 
ben zelf erg benieuwd naar de pad's..
en of CC deze ook opnemen in de collectie..

en de s/n short hair mitt (gezien mijn bone lichtelijk begint te protesteren)