• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Date Time Location Tracking Event

18-08-2010 04:00 International Hub Despatched from hub
17-08-2010 23:00 Delivery Agent - AMSTERDAM - PTT On route to delivery depot
17-08-2010 22:59 Delivery Agent - AMSTERDAM - PTT Arrived in destination country
16-08-2010 23:41 International Hub Left origin country
16-08-2010 23:01 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
16-08-2010 18:33 Exeter Depot On route to hub
16-08-2010 09:57 Exeter Depot Collected from customer
16-08-2010 08:00 WDM Online


Vraag me af of het deze week nog binnen komt. Ik heb serieus wel is dingen uit de VS laten komen die er sneller waren als dit.
 
Hij is er!

Ziet er goed uit, alleen zit er een 3 potige stekker aan. Dus morgen even ergens een snoer scoren en ombouwen.
 
-Dries- zei:
Hij is er!

Ziet er goed uit, alleen zit er een 3 potige stekker aan. Dus morgen even ergens een snoer scoren en ombouwen.


Waarom koop je niet een verloopstekker kosten bijna niks.

90450.jpg
 
@-Dries-

Ben je nu een DAD :-b ofwel een Dodo Authorised Detailer? Ik keek gister op de site van Dodo geen DAD's in NL, haha
 
Vind het raar dat dodo deze goedkope rotary in hun aanbod neemt.
Want identiek hetzelfde toestel (specs/doos/looks) met D-beugel is al een tijdje op de markt aan een betere prijs.
 
Dodo heeft natuurlijk flink wat waxen in hun assortiment en om eens wat anders te proberen dan een SN, een Blue Velvet etc denk ik er over na onderstaande kit eens te proberen. Zijn er hier ook mensen die hem kennen of hebben gebruikt?

ShowProdImgLarge.ashx?id=101041&f=d.jpg


Op een bepaalde manier spreekt het mij wel aan......:ja
 
Deze zou dacht ik hetzelfde effect moeten hebben als de Supernatural. Maar dan door het aanbrengen van twee lagen.
 
Yeah, maar goed:
ik kan er nog maar weinig over vinden maar als ik simpel bekijk is het een gewone hardwax en een gewone softwax die je bij wijze van ook met willekeurig andere kan toppen of als topper kan gebruiken.
Stiekem zal deze kit wel als dynamisch duo gebruikt gaan worden indien gekocht, maar het zou wel kunnen.
De prijs van €115 is stevig, anderzijds krijg je wel 2x 200ml voor terug en dan is ie ineens goedkoper dan een sn of een fuzion.