• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Fingermitts gaan altijd mee in de wasmachine hier thuis.
Na ongeveer 20x wassen nu blijven ze nog steeds heel, enkel heb ik er nu een gele en een roze in plaats van wit.
Doet niks aan de werking, dus maakt niks uit.
Met handwas krijg ik de waxresten er niet helemaal uit, zelfs niet na insprayen met apc enz...

Wheel mitt heb ik geen ervaring mee, die moet ik dringend eens bestellen.
 
De Wheel Mitt zou ik niet in de wasmachine stoppen aangezien deze van wol is en de binnenkant leer.

Na gebruik schoonwassen en dan te drogen leggen. Eventueel een prop kranten aan de binnenkant doen en deze regelmatig verversen.
 
Hot news:

De rotary van Dodo Juice: The Spin Doctor
Kostrpijs in Engeland is net geen 100Pond,

HEBBE HEBBE HEBBE :party:
 
Polijstmiddelen zijn ze wel aan het ontwikkelen, echter kan dit nog best een hele tijd duren vooraleer deze uitkomen op de markt.
 
Het zal me niets verbazen als ze gewoon het polijstmiddel in een nieuw Dodo jasje doen.

Kortom, polijstmiddelen van merk X worden verpakt in een Dodo verpakking en de prijs x factor 2 ofzo.

:roll
 
Voor zover ik heb kunnen lezen zou Dodo Juice graag zelf de polijstmiddelen ontwikkelen, daardoor zou het ook nog langer duren vooraleer ze op de markt komen.
 
alleen de tijd zal het leren :p

maar dat er een dodo juice prijskaartje aan komt, is waarschijnlijk wel een juiste voorspelling :confused:
 
Dapp 500 en Pro 900 aanwezig. Pro gaat ook pas de verkoop in als deze beter bevalt hoor. De reden dat ik deze koop is eigenlijk dat je tijdens het polijsten met de pro niet goed bij de snelheids-verstelling kan. Bij de spin-doctor lijkt dit makkelijker. Maargoed, we zullen zien.