• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Had al even zitten kijken en zag inderdaad wat producten staan die nieuw waren, echter ik ben voor de rest niet bekend met Dodo.....

Misschien toch maar eens verandering in brengen....
 
Die klei (grijs en paars) lijken toch wel héél veel op het "huismerk" van Carclean.

Gelukkig is de normale prijs nagenoeg gelijk.
 
Sven S8 zei:
De test tubes zijn binnen en er is klei van Dodo! :party:


En er is een nieuwe Supernatural! Wel sympathiek dat hij er nu ook in een voordeliger kunststof pot is.

De test tubes zijn er al ffies :) ook die nieuwe ;)

Voor de rest zit je goed!
 
Hardstikke leuk die Orange Crush, maar ik ben er nu nog niet aan toe om ruim 40 euri's uit te geven aan een wax.
Ook al omdat ik nog de NXT heb en net de Natty's heb gekocht...

Wellicht over een tijdje als ik er aan toe ben om mijn verzameling verder uit te breiden.
Ik heb al begrepen dat er hier mensen zitten die 10 verschillende soorten wax hebben.....

Misschien ben ik zelf over een jaartje ook zo'n figuur :D

Ik heb hem in ieder geval op mijn verlanglijstje gezet.....
 
.... jammer dat de exclusiviteit van de Supernatural weg is met die plastic pot... :-"

ook jammer dat ik alweer te veel heb besteld deze maand... :D
 
Supernatural blijft verkrijgbaar in de houten container hoor. Het probleem is dat die houtdraaier het niet zo nauw neemt met de productieplanning!
 
Tim zei:
De test tubes zijn er al ffies :) ook die nieuwe ;)

Voor de rest zit je goed!

Oh, had wel de aankondiging van de nieuwe test tubes meegekregen uiteraard, maar niet de feitelijke aankomst... ;)


Ik neem aan dat ze de 2.0 dan ook in de houten pot gaan leveren. Als ik het goed begrijp is dit een opvolger...
 
Krijg je die ook binnen? Die kunnen namelijk hervuld worden, de plastic potten niet.
 
Gepost door Dodo zelf op 2 augustus:
All wooden, plastic and 30ml sample pots made from next week onwards will be the new edition Supernatural, and all refills will be with the new version of the wax.