• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Heeft er al iemand ervaring met de gele dodo clay ?
Wij zijn gevraagd om een middelgrove / fijne clay mee te nemen voor iemand die straks voor het eerst zijn Astra moet gaan clayen.

Gezien de prijs zou het een interessant product zijn, echter is mijn ervaring met de basic's of bling lijn van dodo niet echt goed...
 
@ Zuidwest : Ik dacht dat SkyBump de gentle grey had gebruikt, deze is voor de Opel lakken net te hard gok ik (waar de supernatural net te zacht is)
 
Ik heb vandaag een panelpotje tyremania gehaald maar het lijkt wel alsof hij voor de helft/driekwart is gevuld :weetniet
Is dat bij iedereen zo?? Als ik vergelijk met mijn andere panelpotjes lijken die vol te zijn?

Ik zal morgen even een foto maken.
 
Is bij ons ook zo. Bij de grote pot is dat ook zo, maar daar zou het kunnen komen door de applicator die er bij in zit.

Overigens gisteren even bij PJ staan kletsen (wie niet) en de volgende nieuwtjes opgevangen :
- Volgende maand komt er een clay die qua grofheid tussen de supernatural en de gele clay komt te zitten
- Over een maand of 2 a 3 komen er van de lime prime meerdere gradaties qua cutting zodat we nu dus ook polishes van Dodo gaan krijgen
(nadeel is wel dat de grootste fles 500ml gaat zijn ivm het handmatige vullen)
- Dodo gaat een fors aantal nieuwe doeken op de markt brengen, enkele hebben gisteren als de nieuwe doek mogen vasthouden en het ziet er erg goed uit !
- Ook komt de groene Dodo Sweater in productie, hij heeft nu een leverancier gevonden en hopelijk gaan deze over een maand of 3 -4 in productie.


En nog de volgende tips gehad :
- Als je red mist of born slippery gebruikt met een doorzichtige sprayer, houdt dan na gebruik de fles even op zijn kop en spuit dan nog een aantal keer (net als bij een spuitbus met verf)
- Als de sprayer verstopt is leg deze dan in een bak met warm water, evt iets aangelengd met wat afwasmiddel en probeer dan te sprayen
- De tyremania kan je weer boosten door de band nat te maken en daarna af te drogen met een zachte doek
 
Altijd fijn om te horen als er nieuwe producten van DJ komen! Vond het erg jammer dat ik door omstandigheden niet aanwezig kon zijn...had hem graag even de hand geschud en een praatje gemaakt! Blijft mijn favoriete merk.
 
Juffer1 zei:
- Ook komt de groene Dodo Sweater in productie, hij heeft nu een leverancier gevonden en hopelijk gaan deze over een maand of 3 -4 in productie.

Ik heb achteraf er niet meer op gelet of Dennis nog woord heeft gehouden om het groene vest van PJ over te nemen:-" :-" :-"
 
Voor de 47 dollar had ik dat vest ook wel willen kopen.

Maarja, een XXL is toch echt te groot voor mij....

Ze komen gelukkig in productie, dus nog eventjes wachten!
 
@petrol...neen is bij een ander forumlid terecht gekomen:confused:
XXL was een maatje voor mijn geweest...maare volgens mijn was deze greeny NIET...tk:no
 
Juffer1 zei:
- Dodo gaat een fors aantal nieuwe doeken op de markt brengen, enkele hebben gisteren als de nieuwe doek mogen vasthouden en het ziet er erg goed uit !

welke zijn dat juffer1?
toevallig deze?:
5939463122_09535e06bd.jpg


en die gele?
 
Reny zei:
Ik heb vandaag een panelpotje tyremania gehaald maar het lijkt wel alsof hij voor de helft/driekwart is gevuld :weetniet
Is dat bij iedereen zo?? Als ik vergelijk met mijn andere panelpotjes lijken die vol te zijn?

Ik zal morgen even een foto maken.
Vandaag de aanwinst uit het zakje gehaald om even te snuffen e.d. .... hier ook maar een halve.
Was in dit geval niet horizontaal maar verticaal gevuld ( dus links/rechts )

Nu is het enerzijds niet zo'n probleem, gaat toch bij z'n maatjes in de panelverzameling, anderzijds wel een vreemde gewaarwording om te zien omdat ik niet gewens ben :weetniet
 
De mijne is ook voor 3/4 gevuld.

Waarschijnlijk zijn ze op hun zij vervoerd aangezien de prut in het potje naar 1 kant was gezakt. Even met beleid een flinke tik geven en de prut ligt redelijk vlak in het potje.

f1345635.jpg


Mij maakt het niet zoveel uit aangezien het potje toch in de vitrinekast staat bij de rest van de panel potjes.

d133b696.jpg
 
Dat zijn niet echt Dodo Juice waxen Jeroen, alleen Made By...

Ik mis alleen nog de Purple Haze Pro, Blue Velvet Pro en de Double wax zacht (groen deksel). Die komen wel een keer t.z.t.

Eigenlijk vindt ik het zonde om in een keer even € 40,00 euro neer te leggen en ze dan zo in de kast te zetten.

Ze komen er ooit, beetje bij beetje. ;)