• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Is trouwens nog wel even de vraag WAT voor setje banden er bedoeld word, van die ballon banden op terreinwagens of een doorgaande maat als 195/55 bijvoorbeeld.

Wellicht dat als je plattere banden hebt je er iets meer zou kunnen doen
 
waarom zijn al die backing plates en pads hier eigenlijk niet te koop? en is de DAP900 beter dan de Buff Daddy van Dodo?
 
ja thnx wouter maar die had ik al wel gevonden :-"
dodo heeft zelf ook backingplates voor de rotary en de dap.
en komen vandaag de nieuwe producten op voorraad?,^^
 
Kan het al zo zeggen dat wij het ook niet zeker weten. Hangt van de vervoerder af.
We verwachten het wel een dezer dagen.
 
goed nieuws:cool:
heb alleen tyromania enzo al besteld in de uk omdat ik toch ook wel graag die nieuwe microfibers wilde proberen
 
wax voor bandjes?? :party: :party:
Het wordt steeds mooier $$)
Van te voren nog goed behandelen met APC neem ik aan?

Ook handig voor banden die je opslaat.. Dan weet je iig iets zekerder dat ze niet geheel uitdrogen..
 
het is wel echt een wax nicknameless.
ik kan de bron niet meer vinden maar er zit volgens mij wel carnauba enzo in.
als oplosmiddel word sinasappelolie gebruikt
het schijnt trouwens ook erg goed te werken op trims enzo.
volgens tests bij dodo 2maanden+
 
ja daarom vind ik het ook een beetje raar om het op je trims te smeren:p zou je dr geen witte waas van krijgen als het uitgewerkt is?
 
synthetische waxen(sealants toch?) niet als ik het goed heb maar een natuurlijke wax normaal gesproken wel toch?
 
Vriendelijke jongens daar bij DodoJuice...

Had mijn pot Blue velvet laten vallen.:broken_heart:

Potje ongeschonden, maar deksel in 53 stukjes...
Mailtje gedaan (op advies van carclean).

(Kostenloos) van dit;

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]



naar dit

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

:party:
 
Inderdaad top service bij dodo (bij cc ook hoor;) ). laatst een pot rainforest rub van de smurf overgenomen waar een bar in zat. Nadat ik een mailtje had gestuur naar dodo met de vraag wat een lege pot zou kosten kreeg ik er kosteloos een toegezonden. :)^