Ik denk dat de Citrus wash ook zeker niet slecht is,B.K. zei:Die shampoo is gewoon een andere klasse..Je kan ze niet vergelijken ,Dodo heeft een geweldige shampoo ,beetje duurder maar elke eurocent waard..!
Dit wil niet zeggen dat de Citrus Wash & Gloss slecht is ,zeker niet..De reinigende werking is super..
Als de wagen heel vuil is dan was ik met CW&G vind ik ideaal hiervoor.
Je moet gewoon net zoals bij elke shampoo letten op de hoeveelheid per wasbeurt dan kan er niets misgaan en je waxlaag blijft intact..
Waarom ze niet allebij kopen..?^
ik heb de review gelezen, en ik ben helemaal overtuigd, het word deze shampoo die ik binnenkort ga bestellen, en mischien is het wel een goede opvolger voor de Meguiar's NXT (als deze helemaal leeg is) voor mijnick22 zei:ik heb hier een gallons shampoo plus staan,ik heb ook de dodo shampoo en daar ben ik toch wel heel erg tevreden over!
volgens mij is er ook een review over de dodo shampoo.
Ik twijfel absoluut niet aan je uitspraak hoor maar ik kan (ook in de review) nergens lezen waarin BtbM zich onderscheid van de rest.Tim zei:Citruswash is inderdaad niet veilig voor je bestaande waxlaag!
Dodo is veel beter dan de Meguiar's kwaliteit, niet dat Meguiar's slecht is, absoluut niet, maar Dodo Juice is gewoon weer een paar treden hoger!
daar moet ik dan nog achter komen, maar ik denk wel dat het een hele goede shampoo gaat worden om mee te wassen, we zullen het zientinus zei:Dodo Born to be Mild + Meg Goldclass zijn mijn toppertjes.