Beste poetsers,
Ik heb een oude Opel Omega (blauwe uit 1999) die aardig wat roestplekken had.
Die heb ik nu aangepakt d.m.v. schuren, plamuren en weer spuiten.
het resultaat vind ik zelf erg goed voor een eerste keer amateur.
Maar goed, nu had mijn handige autokennisbuurman (die mij veel tips geeft als ik zelf wil knoeien) de tip om nog even te gaan polijsten.
"Dat doet de auto goed en daarmee wordt de overgang oude lak, spuitnevel beter"......
Dus ik aan de slag afgelopen zondag met de polijstmachine en past van hem (3m spul).
Best een klusje moet ik zeggen en het resultaat was zeer vlekkerig, dof en plekken waar het spul er gewoon niet meer af te wassen is met
gewoon spons en zeep.
Probleem is denk ik geweest dat ik het in de volle zon op een warme dag heb gedaan! (dom dom, volgende keer éérst internet afstruinen, staat hier overal gemeld)
Wat nu te doen? want ik kan nog nergens een oplossing vinden online hiervoor, blijkbaar ben ik de enige ukkel die dit doet :klap .
Nog een keer in de polijst ? (in de schaduw?)
Ik heb een oude Opel Omega (blauwe uit 1999) die aardig wat roestplekken had.
Die heb ik nu aangepakt d.m.v. schuren, plamuren en weer spuiten.
het resultaat vind ik zelf erg goed voor een eerste keer amateur.
Maar goed, nu had mijn handige autokennisbuurman (die mij veel tips geeft als ik zelf wil knoeien) de tip om nog even te gaan polijsten.
"Dat doet de auto goed en daarmee wordt de overgang oude lak, spuitnevel beter"......
Dus ik aan de slag afgelopen zondag met de polijstmachine en past van hem (3m spul).
Best een klusje moet ik zeggen en het resultaat was zeer vlekkerig, dof en plekken waar het spul er gewoon niet meer af te wassen is met
gewoon spons en zeep.
Probleem is denk ik geweest dat ik het in de volle zon op een warme dag heb gedaan! (dom dom, volgende keer éérst internet afstruinen, staat hier overal gemeld)
Wat nu te doen? want ik kan nog nergens een oplossing vinden online hiervoor, blijkbaar ben ik de enige ukkel die dit doet :klap .
Nog een keer in de polijst ? (in de schaduw?)