• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Doldwaze Dodo Donderdag: 24 januari 2019!

E

Etterual

Guest
Naamloos-1.jpg


Alleen vandaag ontvang je 20% korting op het gehele assortiment van Dodo Juice!

Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen, acties of bundels. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname.
 
  • Leuk
Reactions: Mrkawa
@Teake - Er kwam hier een tijd geleden een Dodo op het forum die eigenlijk de ballen verstand had van detailing, maar toch al helemaal verslaafd was aan Dodo Juice.

Het duurde dan ook niet lang voordat deze Dodo ging proeven van andere merken en al snel niet meer een echte Dodo was. :p

@ Tisbestnogwelverarie / @Tisbestnogwelverfiatenvw
 
Gezien dat op elke vraag tegenwoordig het antwoord Gyeon is, weet ik niet of het nu zo erg is om meer van hetzelfde merk te hebben ook al is het dan geen Gyeon. Ik moet het detailen toch meestal in het weekend doen en (gebaseerd op wat ik er over lees) de voorbereidingen voor een coating nog wat tijdrovender zijn. Ben ik daar nog niet aan toe . Wie weet wat de toekomst brengt.
 
  • Leuk
Reactions: Brad
@Teake - Er kwam hier een tijd geleden een Dodo op het forum die eigenlijk de ballen verstand had van detailing, maar toch al helemaal verslaafd was aan Dodo Juice.

Het duurde dan ook niet lang voordat deze Dodo ging proeven van andere merken en al snel niet meer een echte Dodo was.

@ Tisbestnogwelverarie / @Tisbestnogwelverfiatenvw
Hahahahaha
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
@Teake - Er kwam hier een tijd geleden een Dodo op het forum die eigenlijk de ballen verstand had van detailing, maar toch al helemaal verslaafd was aan Dodo Juice.

Het duurde dan ook niet lang voordat deze Dodo ging proeven van andere merken en al snel niet meer een echte Dodo was. :p

@ Tisbestnogwelverarie / @Tisbestnogwelverfiatenvw

Haha nog steeds fan van de Dodo ;) Echter de Dodo's stierven uit door monogamie, deze grote poetser is daarom polygaam geworden.