• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dpr stelt zich voor

Dpr

Detailing addict
6 mei 2012
41
52
Zoetermeer
Na een tijdje in de anonimiteit mee te hebben gelezen op dit forum is het ook wel zo netjes om me even voor te stellen.
Ik ben Danny en woon in Zoetermeer. Komende maand ben ik nog 21, waarna er weer een jaartje bij opgeteld gaat worden. Ik ben in het trotse bezit van een hele leuke dame en een vriendin van eveneens 21. De dame in deze kwestie is een Opel Corsa D (wit):

43e18b59.jpg

(het bordje boven de auto was een grap van m'n vader, ze vinden nu al dat ik door draai wat betreft het schoonmaken van de auto :D )
En voor uw beeldvorming; Dit is Danny

85bf8d37.jpg


Voor de nieuwsgieren onder u, ik zit inderdaad nog op school bij de op het vliegtuig bestickerde vliegschool.
Ik ben via een vriend op de webshop met bijbehorend forum gekomen bij aanschaf van de Corsa en al bij het eerste bezoek ging er een wereld voor me open. Ik heb inmiddels aardig wat uurtjes zitten lezen op het forum (ik denk dat ik inmiddels 5% heb gelezen). Het is een schat aan informatie en de manier waarop men elkaar van dienst is en wil zijn bevalt me opperbest.
Ik woon op een 10 minuten rijden van de Carclean.com winkel en heb deze tot nu toe 2 maal bezocht (2 dagen achter elkaar, Dennis keek een beetje gek op de 2e dag :schaam ) wat resulteerde in:
- 2x emmer met gritt guard
- Monello Lavare, MF spons en wash mitt
- Meguiars hot rims, quick interior detailer spray, nxt glass cleaner
- Mothers wheel brush
- Dodo Juice window cloth en interior detailing mitt

Dat is mijn basis, de rest volgt stap voor stap (zoals bij veel studenten)
Ik zal jullie in de komende tijd nog regelmatig om hulp vragen over de diverse onderdelen dan het detailen :-"
Andersom zijn jullie uiteraard ook vrij om mij van alles te vragen.
 
Wanneer kunnen we een volledige show-off van dat vliegtuig verwachten?? Van uitlaat tot bandjes, van propellor in de wax tot reflectiefoto van het hoogteroer :-b
 
Bedankt allemaal :)

@Boelewapper Dat zouden ze wel eens kunnen gebruiken, dingen bevatten aardig was oliesporen, dode vliegjes op de vleugels (hier en daar een deukje van een ongelukkig vogeltje) en een hoeveelheid swirls waar je eng van zou worden.
 
Maaike zei:
Mooie Corsa en natuurlijk van harte welkom hier!
Bedankt maar je moet niet van dichtbij naar de voorkant kijken, daar zit nogal wat steenslag op (aan de andere kant wel een leuke uitdaging).