Hier het verslag wat eerst maar de bedoeling was dat het één Ducati zou zijn maar twee zijn geworden.
Reden dat het er twee zijn geworden is dat ik de tank van de 2005 even machinaal moest polijsten en nadat dit was gebeurd was de tank veel roder en dieper van kleur dan de kuipdelen.
Dus beide Ducati's hebben uiteindelijk dezelfde stappen ondergaan.
Beide tanken eerst gepolijst met de rotary met daarop een finishing pad (3") en als polijstmiddel de Poorboys World Proffesional Polish 2 behandeld.
Vervolgens met de Rotary en finishing pad beide motoren geheel behandeld met de Poorboys World Proffesional Polish finishing en de onbereikbare plaatsen met een hand pad nagelopen.
Daarna alles met de hand behandeld en hieronder in stappen samengevat.
- Dodo Juice Lime Prime Lite.
- 2x Surf City Garage Barrier Reef (wax)
Ook hierbij gebruik gemaakt van de Dodo Juice Fantastic Fur doeken.
Kunststof behandeld met de Smartgel.
Zitdelen gereinigd met Gliptone Leather Cleaner en afgewerkt met de Leather Care.
Banden behandeld met Wolfgang Black Diamond.
Hierbij de foto's, de Ducati zonder zadel is de 2004 uitvoering die nog "Under constuction" was.
Als eerste de foto's voor waarvan ik van de 2005 niet had gedaan omdat deze niet de bedoeling was om te detailen maar wel de lichte beschadigingen van de tank is vast gelegd.
Hieronder de mindere plekken in de tank van de 2004 Ducati Voor de polish behandelingi
Eindresultaat
Hieronder de mindere plek van de 2005 Ducati voor de behandeling
[/B]Eindresultaat[/B]
Bedankt maar weer voor het lezen.
Reden dat het er twee zijn geworden is dat ik de tank van de 2005 even machinaal moest polijsten en nadat dit was gebeurd was de tank veel roder en dieper van kleur dan de kuipdelen.
Dus beide Ducati's hebben uiteindelijk dezelfde stappen ondergaan.
Beide tanken eerst gepolijst met de rotary met daarop een finishing pad (3") en als polijstmiddel de Poorboys World Proffesional Polish 2 behandeld.
Vervolgens met de Rotary en finishing pad beide motoren geheel behandeld met de Poorboys World Proffesional Polish finishing en de onbereikbare plaatsen met een hand pad nagelopen.
Daarna alles met de hand behandeld en hieronder in stappen samengevat.
- Dodo Juice Lime Prime Lite.
- 2x Surf City Garage Barrier Reef (wax)
Ook hierbij gebruik gemaakt van de Dodo Juice Fantastic Fur doeken.
Kunststof behandeld met de Smartgel.
Zitdelen gereinigd met Gliptone Leather Cleaner en afgewerkt met de Leather Care.
Banden behandeld met Wolfgang Black Diamond.
Hierbij de foto's, de Ducati zonder zadel is de 2004 uitvoering die nog "Under constuction" was.
Als eerste de foto's voor waarvan ik van de 2005 niet had gedaan omdat deze niet de bedoeling was om te detailen maar wel de lichte beschadigingen van de tank is vast gelegd.
Hieronder de mindere plekken in de tank van de 2004 Ducati Voor de polish behandelingi
Eindresultaat
Hieronder de mindere plek van de 2005 Ducati voor de behandeling
[/B]Eindresultaat[/B]
Bedankt maar weer voor het lezen.