• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

e39 leer opfrissen

jolluh1975

Detailing rookie
11 feb 2012
19
0
hallo allemaal

ik ben vorige week maar eens begonnen met het schoonmaken van onze stoelen in de bmw.
had een fles Meguiars Gold Class Rich Leather Cleaner & Conditioner gekocht dus daar mee in de weer geweest........tja niks dus
dus eerst maar eens HG dieptereiniger voor leer gekocht en aan gebracht......weer viel het tegen.
ik wil dus dat het leer er weer mooi uit ziet alleen krijg ik het idee dat het niet vies is maar versleten
GroteFoto-QHDLFSIP.webp

iemand een idee ??

Ik zou het leer eerst eens proberen te reinigen met apc(+), want de ledercleaner van Meguiars heeft niet zo'n groot schoonmaak effect.

Vervuilde nerven en een paar beschadigingen. Colourlock cleaner i.c.m een paardenhaarborstel is het zo weer mooi! Daarna goed voeden met Gliptone. Voor de beschadigingen kun je even kijken bij Colourlock. Je kunt op automerk en kleur lederverf krijgen.

Denk erom dat het op lichte kleuren niet zo heel makkelijk mooi te krijgen is, ik heb 't voor mijn bmw al opgeven met colourlock.
Op het zwarte leder in de truck werkte het wel super.