Vanmorgen om 10u stond er een erg leuke auto klaar voor me. 1 van m'n kennissen heeft namelijk nu sinds een week een "nieuwe" auto, een erg leuke nieuwe auto! Namelijk een BMW E39 M5. Die ene met 4.9 V8 en 400pk
Eerste de dag begonnen met een klein ritje in de BMW, wat een feest! Ik kan niets anders zeggen dan, WAUW! (kijk ik rij normaal in een BMW E30, dus iets is al snel tof, maar dit is wel heel erg tof!)..
Maar goed, de detail dus. Zoals gezegd heeft hij de BMW nog maar net en het was nu dus aan mij om er wat moois van te maken voor hem. Want de verkoper/poetsbedrijf (of moet ik zeggen, klunsbedrijf?) had er best wel een bende van gemaakt. Ik ben namelijk meer bezig geweest met ZIJN waxresten verwijderen dan m'n eigen wax uitpoetsen. Maar daarvan zien jullie in de foto's wel e.e.a terug denk ik.
Wat heb ik allemaal gedaan?
- Auto afgespoten met de HD
- Naden en kieren met APC, een kwast en lauw-water
- Velgen met Meg's NXT (M'n ****X was helaas op)
- Toen alles weer afgespoten en daarna heel de auto met het bekende 2 emmer systeem gewassen. Monello washmit en Meg's NXT shampoo
- Drooggewreven met mn grote oranje vriend (De naam van dat ding leer ik nooit denk ik)
- Hierna aan het kleien gegaan. Eerst met m'n gele Mother's love) tot ik die liet vallen krak) toen verder gegaan met mn witte Meg's.
- Auto helemaal na gelopen met quickdetailer
- Collinite 915 in 2 laagjes erop
- Trimms in de AutoFinesse revive
- Banden in de Meg's bandenzwart
- Velgen ook gedaan met de Collinite 915
- Uitlaten met Meg's all metal polish
- Interieur met een doekje quick detailer, de gordels met APC, en het harde zwarte plastic ook met AF Revive, ook even alles netjes stofgezogen uiteraard
- Motorruimte met de stofzuiger bladvrij gemaakt, daarna met een kwastje en APC mengsel, alles na gelopen met een doekje en ook hier e.e.a een beetje zwarter gemaakt
- Ruiten met Meg's Glass cleaner
Foto's
(p.s 1: ik schaam me heel erg, maar ik heb geen voor of na foto's van de motorruimte gemaakt! 8-()), sorry!
p.s 2, mod's het zijn er wel wat teveel.. nogmaals sorry!)
50/50 (of nou ja, soort van, van de AF Revive)
NA:
En als toetje nog een paar mooie foto's Deze zijn echter wel iets bewerkt
E39 M5 by Archiebald Photography, on Flickr
Eerste de dag begonnen met een klein ritje in de BMW, wat een feest! Ik kan niets anders zeggen dan, WAUW! (kijk ik rij normaal in een BMW E30, dus iets is al snel tof, maar dit is wel heel erg tof!)..
Maar goed, de detail dus. Zoals gezegd heeft hij de BMW nog maar net en het was nu dus aan mij om er wat moois van te maken voor hem. Want de verkoper/poetsbedrijf (of moet ik zeggen, klunsbedrijf?) had er best wel een bende van gemaakt. Ik ben namelijk meer bezig geweest met ZIJN waxresten verwijderen dan m'n eigen wax uitpoetsen. Maar daarvan zien jullie in de foto's wel e.e.a terug denk ik.
Wat heb ik allemaal gedaan?
- Auto afgespoten met de HD
- Naden en kieren met APC, een kwast en lauw-water
- Velgen met Meg's NXT (M'n ****X was helaas op)
- Toen alles weer afgespoten en daarna heel de auto met het bekende 2 emmer systeem gewassen. Monello washmit en Meg's NXT shampoo
- Drooggewreven met mn grote oranje vriend (De naam van dat ding leer ik nooit denk ik)
- Hierna aan het kleien gegaan. Eerst met m'n gele Mother's love) tot ik die liet vallen krak) toen verder gegaan met mn witte Meg's.
- Auto helemaal na gelopen met quickdetailer
- Collinite 915 in 2 laagjes erop
- Trimms in de AutoFinesse revive
- Banden in de Meg's bandenzwart
- Velgen ook gedaan met de Collinite 915
- Uitlaten met Meg's all metal polish
- Interieur met een doekje quick detailer, de gordels met APC, en het harde zwarte plastic ook met AF Revive, ook even alles netjes stofgezogen uiteraard
- Motorruimte met de stofzuiger bladvrij gemaakt, daarna met een kwastje en APC mengsel, alles na gelopen met een doekje en ook hier e.e.a een beetje zwarter gemaakt
- Ruiten met Meg's Glass cleaner
Foto's
(p.s 1: ik schaam me heel erg, maar ik heb geen voor of na foto's van de motorruimte gemaakt! 8-()), sorry!
p.s 2, mod's het zijn er wel wat teveel.. nogmaals sorry!)
50/50 (of nou ja, soort van, van de AF Revive)
NA:
En als toetje nog een paar mooie foto's Deze zijn echter wel iets bewerkt