Nog een vraagje:
Ik ben dus van plan eerst te gaan kleien en daarna te polijsten. Deze twee dingen staan los van elkaar want ik wil dus alleen de lak polijsten omdat die lelijk is, maar een voorbereidende handeling van polijsten is kleien.
Ik lees dat een ruwe klei veel vuil weghaalt maar 'marring' (wat is het, bestaat hier nog geen Nederlands woord voor?) veroorzaakt. Ik neem aan dat in mijn geval, ik dus gewoon direct ruwe klei kan gebruiken aangezien ik tóch wil gaan polijsten.
Hoeveel klei heb ik nodig voor een auto van dit formaat? Bestel je klei per gewicht of per verpakking?
Dient kleien en polijsten direct na elkaar te gebeuren? Of mag hier dagen, weken, maanden, jaren tussen zitten?
Ik ben dus van plan eerst te gaan kleien en daarna te polijsten. Deze twee dingen staan los van elkaar want ik wil dus alleen de lak polijsten omdat die lelijk is, maar een voorbereidende handeling van polijsten is kleien.
Ik lees dat een ruwe klei veel vuil weghaalt maar 'marring' (wat is het, bestaat hier nog geen Nederlands woord voor?) veroorzaakt. Ik neem aan dat in mijn geval, ik dus gewoon direct ruwe klei kan gebruiken aangezien ik tóch wil gaan polijsten.
Hoeveel klei heb ik nodig voor een auto van dit formaat? Bestel je klei per gewicht of per verpakking?
Dient kleien en polijsten direct na elkaar te gebeuren? Of mag hier dagen, weken, maanden, jaren tussen zitten?
Laatst bewerkt: