• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste auto Saxo 1.6 8v

remicarlo

Detailing rookie
13 mrt 2017
6
15
Apeldoorn
Twee weken terug mijn eerste auto opgehaald. Na een paar maanden eindelijk een auto gevonden die mij past, een Citroën Saxo 1.6 8 klepper uit 2002 :D. De Saxo heeft alleen niet alle liefde gehad die hij verdiende door de vorige eigenaren, de auto zit vol met krassen en deukjes. Maarja, dit kan de pret niet drukken. Om haar toch het gevoel te geven dat zij speciaal is ga ik goed voor haar zorgen. Het begint hierbij met goed onderhoud en goed poetsen!

Ondanks alle ellende die ik met dit type auto heb gehad (elektronische stuurbekrachtiging, dynamo), vond ik het een heerlijke auto om in te rijden.
Sportief, zuinig en toch best comfortabele stoelen.
Veel plezier ermee, en welkom!

IMG_5968.webp
Welkom!
In een vroeg verleden had ik de 1.0 538 uitvoering...
Een vrachtwagen inhalen was GEEN pretje :joy:
Maar glimmen deed hij wel....

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: Vlerk
Welkom op ons forum!
En ... euh ... wij geloven hier alleen wat we zien!? :p Dus hopelijk binnenkort wat foto's van jouw troetelkind. ;)

Met vriendelijke groeten, Alex

Dit zijn de foto's van zijn Saxo haha

ynmCGx.webp

20170225_141037.webp

Hij is ook lid van ClubFrance vandaar dat ik foto's van zijn saxo heb haha

• Leuk
Reacties: pjbosvelt