• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste detail-project Suzuki Grand Vitara GT.

Hey Sijbrand,

goede vakantie gehad?

Wat de velgen betreft denk ik zelf ook dat wat ik er ook op loslaat dit er niet meer uit krijg.
Maar goed het zit nu lekker in de wax en zie het slechts als je door de spijlen kijkt, dus vind het op dit moment wel goed en kan nog altijd laten stralen en spuiten.

Ben erg benieuwd naar je "Gunmetal velgen" , je zult wel een keer foto's posten.
 
Hoi twan,
we zijn ff wat minder aan de gang geweest met online op het poetsersforum te zijn . hoe bevalt je GV ?
 
Hoi Sybrand,

fijn weer eens wat van je te horen.

Nou ik ben ook niet zo actief op het forum, lees wel om de paar dagen de berichten en of ik er wat van kan opsteken.
Qua detailing van de GV loop ik achter want had eigenlijk al in de winterwax (Collinite 476S) moeten staan en idem de velgen.
Maar daar ik alles voor op de straat moet doen stel ik het vaak maar uit, maar het moet nu toch echt binnenkort gebeuren voordat het echt te laat is.
Verder heb ik mijn detail spullen nu op orde, 6 soorten wax, 2 soorten sealer, wheelwax, voor trims en rubber 3 soorten verder chroompoets, spray en wipe, detailing spray concentrate van Dodo Juice, shampoo, APC, Bold en Bright voor de banden, engine cleaner, glijmiddel, glaze, Non Ferro, Glass Cleaner, Quick Detailer, pads, MF doeken enz. enz. en een Dap900 powerPack nog steeds niet gebruikt.
Groetjes Twan
 
Hoi Twan , heb je je GV nog steeds ? Ik wel . Ben er nog steeds blij mee ! Wel een drietal deukjes van %$^&^$$$ mongols die niet uitkeken met de deur open doen , maar die zijn hopelijk binnenkort verleden tijd als ik bij de deukendokter ben geweest , verwachting dat ik met een 100 euro weer knap erop sta :p

Stiekum al aan het kijken naar vervanging voor de GV maar de nieuwe vitara worden niet veel geleverd met 4 wiel aandrijving , en laat dat nou net een plus voor mij zijn .. Heb laatst bij de dealer ook in de nieuwe swift gezeten , en ff rondje geweest maar dat beviel me ook wel . Wel minder wagen . maar weegt de helft, komt meer dan 2x zo ver op een liter , best nog wel wat bagageruimte, rap bakkie. Niet verkeerd (maar ook niet goedkoop meer , zat ff te configureren en kwam ook op 20 + . Dan maar eentje met de kop eraf .

Hier iig nog steeds volk wat zich verbaasd over de staat van mij auto, doen er niet veel na na 11 jaar nog zo hard glimmen :p
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie