Nou hehe daar waren we weer..... De hele dag op wat eten en avond eten na bezig geweest met het kleien, afspoelen/drogen en vervolgens gaan polijsten van de voiture. Ben eerst buiten begonnen op de oprit, maar na 16:00 was het dauwpunt erook
ergo alles direct onder de condens.... Schoot niet op. De boel naar binnen gedragen, auto gestart en verder gegaan in de garage. Eerst wel een kacheltje aangesloten, want het autootje was nog koud....
Efin, begonnen op het linker voorspatbord, was al weer tijdje terug dat ik hem voor het laatst gepolijst had. Dus even testspotje gedaan, donkergroen met mezzo leek het te doen, maar het werd toch weer mezzo op oranje. Was al lang blij de vorige keer was het nog inizio op oranje, mezzo op wit, en finale op zwart..... Mezelf danig geweerd tot 22:30 en alles is klaar nu op een zijkant (5 panelen) en de achterklep.
Morgen moet de Mrs werken tot een uur of half twee, moet naar de kapper om drie uur, dus tussen half twee en drie en na de kapper gaan we verder. Morgenavond zal het wel worden denk ik dat alles klaar is.
Moet toch maar eens na gaan denken over ooit eens een rotary aan te schaffen. Dappen gaat mooi, maar kost ook echt veel tijd. Dan hoef je alleen nog maar te finishen met de dap. Zit er iemand volgende week in de buurt van baldel/hapert verlegen om een mededetailer op weg te helpen met de rotary? ben op vakantie dan daar in de buurt.
Moet wel zeggen dat ik zo'n 90/95% correctie heb gehaald, het zwart is nu ook echt zwart. Niet dat iemand dat snel ziet want er zijn er genoeg inclusief mijn eigen vrouw die het niet zien, maar ja iets met mug en zifter enzo :-b
Motor kap heeft wat steenslag(nog van de vorige eigenaar, ik kom haast nooit aan de vaste wal met de auto). Verder nog twee nieuwe ruitensproeiers geplaatst. Oude waren de "klikkertjes"van verbogen en bleven niet goed zitten.
Morgen avond dan eindelijk in de glaze van wolfgang, gevolgd door een rondje DGPS van wolfgang. Dat kan overnacht uitharden. Dan kan er Dinsdag Fuzion op, wielkasten, raampjes, velgen, wilen etc afmaken. Man man wat een werk maar t word me een knappe wagen weer ! :! (was hij al, maar nu weer toppie oppie
)
Oh ja Foto's":
Zal even op de camera kijken, heb er wel wat gemaakt maar weet niet of ze gelukt zijn De Mrs had de cam mee, dus ik had alleen de smartiephone ter beschikking
edit:
Gekeken en behalve de "flakepop" kon ik er niet veel mee: