• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste ervaring met de extractor gehad!

Jeroen

Detailing guru
Tester of Bling
16 mei 2008
4.425
193
Frentsjer, Fryslân, Nederlân
Van ochtend voor het eerst gebruik gemaakt van mijn extractor, WOW! 8-())

Echt wat een super apparaatje.

Heb mijn auto matten even onder handen genomen, en schrok er van wat voor vuil er van alleen al de bestuurdersmat kwam echt enorm veel vuil uit. Echt het was nog zwarter dan een zwart gat in het heelal :D Maar nu is die weer schoon en fris, en tevens gelijk alle auto matten maar gedaan 8d

Is echt de aanwinst van 2009 tot nu toe bij mij.

En ga hem sowieso vaker gebruiken :p
 
Bizar om te zien he? Je denkt dat je hem aardig schoon kan maken met een stofzuiger maar dat blijkt even anders... Toppie!
 
en als je denkt dat je hem helemaal schoon hebt, laat het maar eens goed drogen, en doe het na week of twee nog maar eens. komt er waarschijnlijk ook nog troep uit. (leert de ervaring)

maar geeft in ieder geval wel een goed gevoel he :party:
 
Mooi apparaat is het he! Ik vrees dat ik binnekort een nieuwe moet gaan aanschaffen aangezien er een essentieel onderdeel is afgebroken en dit helaas niet los te krijgen is. Ik heb het nu met secondelijm even gelijmd maar ik zit erop te wachten tot dit afbreekt...

Je hebt helemaal gelijk, ik wil het zelfs een van de beste aanwinsten allertijden noemen! :party:
 
@ benny,
kijken dat afgebroken ding.
je hebt het al eens ergens online staan,maar wil het wel ff zien.
ik werk in de kunstof en we hebben voor bepaalde kunstoffen erg goede lijm
 
Ik moest zelf ook even zoeken maar heb um gevonden. ;)

SNC00054.jpg
 
Is het geen goed idee voor Carclean om een goede extractor te laten maken?
De Extraptor 500:D
 
Haha nou,

Dat apparaat is echt een blijvertje hier, gebruik hem dan wel niet veel...

Maar eens in de zoveel tijd, met wat je ook maar schoonmaken wilt. Echt bizar wat er uit komt dan jemig!
(en dat voor matten die ik nog niet eens zo heel lang heb. En het "velours" van de matten voelde ook echt heel erg lekker zacht zo als nieuw aan :)

En binnenkort nog maar eens een poging doen, blijft lekker makkelijk oefenen auto matten :p
En dan heb ik ook nog eens maar die bijgeleverde sproeistof gebruikt.
 
Zou ik niet doen. Grote kans dat de hemelbekleding indien gelijmd los zal laten. Het beste is insprayen met APC, eventueel heel lichtjes inwerken en vervolgens met lauw water en met een MF doek droogmaken. (Droogdeppen is nog beter.)
 
Kan een extractor zonder problemen worden gebruikt op een stoffen zitting, terwijl er stoelverwarming aanwezig is ??

Groet, Peter
 
Ik ben ook op zoek naar een extraxtor. het liefst onder de 150,- . Mijn DAP500 voldoet prima, als er een extractor zou zijn in de zelfde klasse zou het ideaal zijn! ik kan alleen geen goede extractor vinden. Ik hoor allemaal namen zoals de LLoyds enz
 
ThaMystery zei:
Ik ben ook op zoek naar een extraxtor. het liefst onder de 150,- . Mijn DAP500 voldoet prima, als er een extractor zou zijn in de zelfde klasse zou het ideaal zijn! ik kan alleen geen goede extractor vinden. Ik hoor allemaal namen zoals de LLoyds enz
de numatic george!
 
Met een Numatic ben je wel verzekerd van reserveonderdelen. Ik vraag me trouwens ook af waar je hem voor €174.- kunt krijgen. IK was laatst bij Makro en daar stond hij voor iets van €274.-
Als je voor bijna €200.- een extractor een zgn. goedkope extractor koopt en je kunt er geen reserveonderdelen van krijgen dan ben je uiteindelijk toch wel erg duur uit.
Ik ga er van de zomer eentje huren (Kärcher) bij de lokale drogist. €8.50/ dag.
ls je bijvoorbeeld elke maand een interieur doet dan loont de aanschaf al gauw maar dat is bij mij niet het geval.
 
ik heb ook overwogen om toendertijd een goedkopere aan te schaffen,maar als je met een apparaat van 150 euro zit waar geen onderdelen van te krijgen zijn
en je moet van armoede een nieuwe kopen dan is de 290,90 voor een numatic george niet veel.
en daarbij er zitten veel hulpstukken bij.