• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste keer bestellen voor de supra!

m1k3yzz

Detailing rookie
3 jul 2016
12
15
29
Goeiemiddag,

Ik heb mij net aangemeld de filmpjes en handleidingen bekeken. Omdat in de buurt ze alleen meguiars en turtle wax verkopen wilde ik via de website bestellen, om wat beter resultaat te krijgen.

Ik heb niet bijzonder veel ervaring, ik gebruik de 2 emmer methode met een autoshampoo (wash n wax van meguiars).

Ik wil graag mijn auto nieuw leven inblazen. Hij is in april gespoten, maar er zitten polijstvlekken(zei iemand?) op, vage doffe plekken. De auto moet weer meer diepte krijgen.

Ik had al even rondgekeken, en ik was wel enthousiast over PBW en monello.
Ik heb het volgende lijstje gemaakt en ik wilde graag de mening van jullie!

WASH:
- Monello basic wash kit
met monello lavare, sponge en senza acqua. Thuis heb ik evt. nog wash mitt.

CLAY:
- Monello Dolce Verde klei set,
met monello klei 150gr, 100 gr, Perfetto 500ml, Peluche verde.

POLISH:
- DAP500V3 Raffini kit - lite
met monello raffini 5.5 orange, green en white pads, en de mezzo en finale.

GLAZE:
- Poorboy's world Black Hole 120ml

WAX:
- Poorboy's world Natty's Blue paste.

- Monello Disco duo applicator pads.

Is dit voldoende, te veel of te weinig? Zijn er producten die afgeraden worden enzovoort?

Alvast bedankt!

M1K3YZZ

P.S. foto vd. auto
supra3.webp

Hoi,

Als eerste super dikke auto heb je! Ik hou er van!