• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

eerste keer dap alfa romeo 156 sw grigo africa

anory

Detailing addict
7 jun 2009
55
65
hallo maandag heb ik de uitdaging eens met de dap eens aangegaan en dit is het resultaat .

gebruikte producten :
wassen met monello shampoo velgen met iron x.
kleien met de monello clay kit
polijsten met de monello lijn
poorboys black hole
poorboys exp 2 lagen
afgewerkt met natty's paste wax
dit is de auto voor het wassen
[img=https://lh6.googleusercontent.com/-4WEY03zDiEI/UW1Ysb_A9vI/AAAAAAAAAAg/FIb4s5o2RjE/s775/DSCF0005.JPG][/URL]
DSCF0006.JPG

dit is de auto na het wassen
DSCF0007.JPG

DSCF0008.JPG

reflectie voor polijsten
DSCF0009.JPG

reflectie dak voor polijsten
DSCF0010.JPG



dak na polijsten, black hole, exp en nattys paste wax

DSCF0011.JPG

DSCF0012.JPG

DSCF0013.JPG

DSCF0014.JPG

motorkap
DSCF0017.JPG

en als laatste foto
DSCF0018.JPG


nu zijn de foto's wel niet echt perfect gelukt
foto' kan je ook hier bekijken https://plus.google.com/photos/101141332607320814599/albums/5867443406260921505?authkey=CKmXt47_5uu4cg
 
Heb je twee lagen EX-P en een top Natty's aangebracht dezelfde dag? Is het niet beter om 24u te wachten tussen de lagen EX-P en ook vooraleer te toppen met wax of zie ik dat verkeerd?
 
@ grandsenicman de banden heb ik geen dressing kunnen geven wegens een nog beperkte collectie :)
@ brunoV je zal waarschijnlijk wel gelijk hebben dat het beter is om een dagje te wachten zodat het kan drogen maar ik had de dag erachter geen tijd om nog een laagje te leggen misschien zal ik morgen de auto terug wassen en nog een laagje erop leggen .
@hondasport ik ben er ongeveer 9 uur aan bezig geweest

iedereen bedankt voor de leuke berichten :)
er zitten jammergenoeg wel nog een paar kleine imperfecties in maar de auto is dan ook 12 jaar oud .
 
Ziet er weer super uit!
Lijkt net of de achterlichten niet goed aansluiten, maar des ondanks een hele mooie wagen!

Wil je een auto weer helemaal perfect hebben is 9uur nog maar net het begin:rules
 
mooie bella, kleur zie je ook niet zo heel vaak.

En als we het toch over de achterlichten hebben, 156 is origineel het mooist maar goed dat is persoonlijk natuurlijk.
 
Mooi werk, heerlijke auto. Maar asjeblieft, rag die autostyle achterlichten eraf, da's echt geen potje. :-b Gewoon origineel houden.