• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eerste Show Off - Volvo C70 Cabrio

Gerkee

Detailing addict
12 mei 2011
82
55
Goeiedag allen,

Hierbij mijn eerste 'show-off', ik ben al een tijdje bezig met auto's poetsen en het leek me tijd om een show off te plaatsen.
Vandaag had ik een prachtige Volvo C70 Cabrio, die spik en span gemaakt moest worden zodat ie er weer een tijdje tegen aan kan.
Ik heb niet heel veel foto's van voor en na! Excuuus!

Gebruikte materialen:
Mequiars Gold Class Shampoo
Clay met Mequiars Quick detailer spray
Mequiars Ultimate Compound (met polijstmachine)
Mequiars Carnauba Was
Iron-x
Tytsjerksteradiel-20110514-00112.webp

Hier het resultaat:

Kleien was hard nodig!
Tytsjerksteradiel-20110514-00115.webp

Iron-x doet zijn werk!
Tytsjerksteradiel-20110514-00114.webp

Eindresultaat
IMG_0978.webp

IMG_0980.webp

IMG_0982.webp

IMG_0985.webp

IMG_0986.webp

IMG_0988.webp

hey,netjes gedaan hoor en weinig foto's???
ik vind van niet hoor ,is trouwens een knappe bak!!
voor een eerste show-off kan dit er zeker door:-)^
groeten Danny

Jammer dat je weinig tot geen vóór foto’s tot je beschikking hebt of tijdens foto’s. Die vinden we hier altijd erg leuk. Maar ik denk dat je daar de volgende keer wel aan zult denken.

Ik denk dat je een nóg mooier resultaat had kunnen behalen, wanneer je na de Meguiar's Ultimate Compound (met polijstmachine) met een fijner middel had nabehandeld. Ik durf met zekerheid te stellen dat de auto dan helemaal van de straat af zou spetteren. Een compound is flink grof. Wanneer je dan na bewerkt met een fijner middel, krijg je een nog mooiere glans op de auto.

Je Iron-X doet het trouwens geweldig op die velgen. Je kwalificeert zeker voor de meest paarse kleur van het forum.

Een mooie klus met een mooi resultaat.

Aficior zei:
Jammer dat je weinig tot geen vóór foto’s tot je beschikking hebt of tijdens foto’s. Die vinden we hier altijd erg leuk. Maar ik denk dat je daar de volgende keer wel aan zult denken.

Ik denk dat je een nóg mooier resultaat had kunnen behalen, wanneer je na de Meguiar's Ultimate Compound (met polijstmachine) met een fijner middel had nabehandeld. Ik durf met zekerheid te stellen dat de auto dan helemaal van de straat af zou spetteren. Een compound is flink grof. Wanneer je dan na bewerkt met een fijner middel, krijg je een nog mooiere glans op de auto.

Je Iron-X doet het trouwens geweldig op die velgen. Je kwalificeert zeker voor de meest paarse kleur van het forum.

Een mooie klus met een mooi resultaat.

Bedankt voor je compliment en opbouwend advies en in het vervolg zal ik meer voor en na foto's maken :).
Welk fijner middel had jij voorgesteld, ik heb nog SwirlX liggen. Is dit gepast?