• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eert stelt zich voor.

eert

Detailing rookie
23 sep 2008
9
0
Ik ben Erik

en bezit een rode mercedes c kombi 2007

ik vind het een heel leuk forum al ben ik nog echt een leek op detail gebied maar vind het super interesant.

Foto's volgen!!!!

IMG_0719.jpg


IMG_0721.jpg
 
Dank u allemaal :cool:

Het is inderdaad de bordeaux rode avantgarde met E klasse avantgarde wielen nog nooit dezelfde combinatie gezien!!!!!

Het word deze week nog even mooi weer dus ik zal mijn best doen.

Groetjes
 
eert zei:
Het is inderdaad de bordeaux rode avantgarde met E klasse avantgarde wielen nog nooit dezelfde combinatie gezien!!!!! Groetjes

Pijnlijk mooi! Er staat al dagen een hagelnieuwe B-klasse op m'n werk: bordeaux rood, beige interieur en multispaak-wielen (Avantgarde?). Niet dat ik de B-klasse een bijzonder mooi model vind, vind ik de kleur echt super!:)^
 
Welkom....

En wat een gweldige combo zeg die rode kleur met een streepje chroom eroverheen om het geheel te breken......

Meeste Mercedessen die ik zie zijn zwart en er staat een geel bordje op:D :D , vind deze combo echt mooi:cool:

Groeten,
Eric
 
Binnenkort komt de nieuwe bmw 1 serie dus voor degene die geintereseerd is in een schitterende MB hij staat te koop op marktplaats.

Heeft iemand nog tips hoe een fabriek auto te behandelen.

Groetjes Erik
 
Hallo Eert,

Welkom hier. Ah eindelijk weer een grote duitse auto op het forum. Mooie auto trouwens. Begrijp ik dat nu goed? Wordt deze MB geruild voor een BMW 1 serie. Die laatste zal dan toch wel heel anders rijden.

Pas op met deze nieuwe hobby. Het is verslavend $$)

Groet,
 
klopt 1 serie wordt inderdaad de opvolger van de MB die auto is fantastisch bijna full options het enige wat er niet op zit is PDC, dakraam en stoelverwarming achterin.

1 serie is net zo luxe alleen heel wat sportiever en goedkoper in de fiscus.

Groetjes