• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eindejaars aanbiedingen...??

Ik heb geen flauw idee hoe dat achter de schermen zo werkt, maar volgens mij moet je echt mazzel hebben met aanklikken van het knopje op het moment dat de code beschikbaar word?

Er zijn zoveel mensen, stel je hebt 5000 mensen die klikken allemaal in elke seconde op een ander moment, dan moet je al aanstalten maken om te klikken wanneer de code activeerd, anders is er weinig kans als het al om honderdsten van secondes gaat,...

@RoyR wel serieus balen ja!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik heb geen flauw idee hoe dat achter de schermen zo werkt, maar volgens mij moet je echt mazzel hebben met aanklikken van het knopje op het moment dat de code beschikbaar word?

Er zijn zoveel mensen, stel je hebt 5000 mensen die klikken allemaal in elke seconde op een ander moment, dan moet je al aanstalten maken om te klikken wanneer de code activeerd, anders is er weinig kans als het al om honderdsten van secondes gaat,...

@RoyR wel serieus balen ja!

Ach. Heb nu weer €74 bespaart
 
Ja maar er moet wel weer dubbel zoveel bij om een dap te kunnen kopen :p

Ook zo lekker, heb ik gisteren gevraagd of ze m'n dap vandaag konden versturen, omdat ik vandaag niet thuis was tijdens het aflevertijdsbestek. hoorde ik net een kwartier terug dat ik morgen heel de dag in Gilze-Rijen ben, zo lekker handig! Maar ja, komt die donderdag maar, of m'n buren moeten er zijn,...

Lekker weer,... :worried:
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Tim
Je kan je aanmelden voor de nieuwsflits door in te loggen op de webshop en dan naar je profiel te gaan. Onderin kun je de nieuwsflits aanvinken!

Staat al heel lang aan bij mij en ik krijg ook regelmatig mail en in het verleden ook wel de nieuwsflits maar deze keer niets gehad... Of wordt er ook gekeken naar je bestelhistorie?

Het zou jammer zijn als ik nog vaker een nieuwsflits ga missen (voor bijvoorbeeld een Misterybox?)
 
Wij kijken niet naar bestelhistorie.

Wat ik kan zien @Stimpy001 is dat je uitgeschreven bent, omdat je of via mailchimp je hebt uitgeschreven, of omdat mailchimp niet op jouw domein af kan leveren.

Volgens Mailchimp sta je wel in de lijst, maar is afleveren tot op heden niet mogeljk geweest.

Edit: ik zie nu dat je ergens in de afgelopen dagen voor het eerst op de lijst bent gekomen. Eerder ben je uitgeschreven, automatisch, omdat de mail niet bezorgd kon worden op jouw domein. Maar dat is al enige tijd geleden.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Ja :)
SdVd6iit.jpg
 
Wij kijken niet naar bestelhistorie.

Wat ik kan zien @Stimpy001 is dat je uitgeschreven bent, omdat je of via mailchimp je hebt uitgeschreven, of omdat mailchimp niet op jouw domein af kan leveren.

Volgens Mailchimp sta je wel in de lijst, maar is afleveren tot op heden niet mogeljk geweest.

Edit: ik zie nu dat je ergens in de afgelopen dagen voor het eerst op de lijst bent gekomen. Eerder ben je uitgeschreven, automatisch, omdat de mail niet bezorgd kon worden op jouw domein. Maar dat is al enige tijd geleden.

Zou het helpen als ik een ander e-mailadres zou gebruiken? Heb ik overigens een nieuwsflits voor de mysterybox gemist?