Hoe laat ben jij gestopt met op je muis te klikken?Om welk uur is de laatste verloot, verkocht??
Je was 0,09 seconden te laat geloof ik haha.Maar, ik had hem bijna hoor ik net!!!
Ik heb geen flauw idee hoe dat achter de schermen zo werkt, maar volgens mij moet je echt mazzel hebben met aanklikken van het knopje op het moment dat de code beschikbaar word?
Er zijn zoveel mensen, stel je hebt 5000 mensen die klikken allemaal in elke seconde op een ander moment, dan moet je al aanstalten maken om te klikken wanneer de code activeerd, anders is er weinig kans als het al om honderdsten van secondes gaat,...
@RoyR wel serieus balen ja!
Ik om 22u ongeveer.Hoe laat ben jij gestopt met op je muis te klikken?
Je kan je aanmelden voor de nieuwsflits door in te loggen op de webshop en dan naar je profiel te gaan. Onderin kun je de nieuwsflits aanvinken!
Wij kijken niet naar bestelhistorie.
Wat ik kan zien @Stimpy001 is dat je uitgeschreven bent, omdat je of via mailchimp je hebt uitgeschreven, of omdat mailchimp niet op jouw domein af kan leveren.
Volgens Mailchimp sta je wel in de lijst, maar is afleveren tot op heden niet mogeljk geweest.
Edit: ik zie nu dat je ergens in de afgelopen dagen voor het eerst op de lijst bent gekomen. Eerder ben je uitgeschreven, automatisch, omdat de mail niet bezorgd kon worden op jouw domein. Maar dat is al enige tijd geleden.
Nog niet, anders heb ik hem ook gemist.Zou het helpen als ik een ander e-mailadres zou gebruiken? Heb ik overigens een nieuwsflits voor de mysterybox gemist?