• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eindejaars aanbiedingen...??

Ja maar er moet wel weer dubbel zoveel bij om een dap te kunnen kopen :p

Ook zo lekker, heb ik gisteren gevraagd of ze m'n dap vandaag konden versturen, omdat ik vandaag niet thuis was tijdens het aflevertijdsbestek. hoorde ik net een kwartier terug dat ik morgen heel de dag in Gilze-Rijen ben, zo lekker handig! Maar ja, komt die donderdag maar, of m'n buren moeten er zijn,...

Lekker weer,... :worried:
Heb je de DAP inmiddels in huis Jeroen? :D
 
Al slap je me silly, geen idee...
Vakantiegevoel en een primeur? Tja, dan gok ik...
Wax great barrier reef en een nieuw product welke sinds kort bij CC in het assortiment zit?
 
Tsja, altijd aantrekkelijk. Het is al net kerst met het uitpakken van een zelf uitgezochte bestelling, maar nu al helemaal.

Twijfelde tussen de box van €50 en €100, echter vind ik dat ik braaf ben geweest door de afgelopen 2 maanden niks te bestellen en meer is altijd beter toch?
 
Hier is voor mij de € 50,- mystery box besteld en gaat onder de kerstboom. Wordt een leuke verrassing met kerst. Moet me wel inhouden om niet stiekem naar de inhoud te kijken als de box binnenkomt, dus hou het forum goed in de gaten wat er allemaal voorbij gaat komen.