• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eindejaars aanbiedingen...??

WhoopWhoop! Na afgelopen jaren enkele mysteryboxes te hebben overgenomen omdat er voor de besteller weinig zinvols in zat, dit jaar de aanbiedingen niet kunnen benutten, zojuist wél de meierbox besteld, haha!


Greetz
 
Jep, 2de jaar op rij dat ik ernaast grijp :sob:. Dat ze allemaal na 2 - 3 uur de deur uit zijn is best spijtig ... Het mag dan wel een nieuwsflits heten, maar dit wordt wel allemaal heel kort ...:confused:
 
Duidelijk in de mail: op is ook echt op!

Had misschien eerlijker/leuker geweest als er een box per account besteld kon worden. Iedereen vind dit leuk. Begrijp me niet verkeerd, iedereen is vrij om te doen wat die zelf wilt als hier geen regels voor zijn.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: spoonbe
Pech dus :sob: .. maar als er mensen zijn die eventueel spullen uit de box kwijt willen .. wil ik ze misschien wel overnemen .. voor 25% van de nieuw waarde .. :p ..
 
Ja zou het ook fijner vinden mocht het gewoon 1 box per account zijn. Zijn er nog over na het verstrijken van de datum doe je gewoon een ronde 2
 
Had geen plannen om een mystery box aan te schaffen, maar begon toch wat te twijfelen.
Voor mij misschien beter dat ik nu niet meer hoef te twijfelen. o_O
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Denk dat bij 1 box per account de mensen van Carclean gaan :cold_sweat: .. er zijn zo'n 5000 leden .. dat maal € 50 of € 100 .. is zo'n € 250.000 / € 500.000 .. moeten we volgend jaar een glazen huis organiseren voor Carclean ..
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Denk dat bij 1 box per account de mensen van Carclean gaan :cold_sweat: .. er zijn zo'n 5000 leden .. dat maal € 50 of € 100 .. is zo'n € 250.000 / € 500.000 .. moeten we volgend jaar een glazen huis organiseren voor Carclean ..
Gewoon het zelfde aantal boxen wat ze nu hadden natuurlijk maar beperkt tot 1 box

Nu had even goed iemand 5 boxen van 100€ kunnen kopen
 
Dit waren toch de "Sinter Kerst boxen"


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk