• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Eindelijk een andere motorkap!

Dat ziet er een stuk beter uit! Wel sick dat je die motorkap zo nasty mee krijgt, of had je dat liever dan dat diegene hem ging poetsen? Snap alleen nooit zo goed hoe een motorkap op die leeftijd er al zo uit kan zien... Maar las ook even terug, deze is dus eigenlijk een keer ''slecht'' overgespoten?

• Leuk
Reacties: Quantoxx
@Tonny - De oude motorkap was blijkbaar slecht gespoten en deze 'nieuwe' stond ergens gestald. Vergeet niet dat de kap 20 jaar oud is! :) Dan mag ik niet klagen dat de kap er zo uit ziet. Poliistwerk doe ik zelf wel en de verkoper was een onderdelen-bedrijf. Die letten daar helemaal niet op, haha!

• Leuk
Reacties: Tonny
Lekker bezig Q, staat honderd keer beter dan zo'n afbladderende pauperkap op die hoogglans auto.

Wel erg veel stof voor een enkele hit met S3 of niet? Door de hitte misschien?

• Leuk
Wel erg veel stof voor een enkele hit met S3 of niet? Door de hitte misschien?

Tijdene het polijsten stoft het amper, maar ik raakte de ruitensproeier en de opstaande rand/hoek van de motorkap (bij de voorruit) Toen stofte het als een malle, haha! Maja, moet ook niet ook niet denken dat ik met een 21 + 7" pad zo'n lastig stukkie kan doen, haha! ;)

Vond de PauperKap eigenlijk wel passen op de PauperBak! XD

Maar goed, vandaag weer menig compliment gehad dat hij er strak bij staat voor zo'n ouwe Beamert. :)

• Leuk
Reacties: Stender en 350Z
Ahh ik herkende het al niet met mijn ervaring met S3, maar dat verklaart een hoop.

Kan me voorstellen dat je er veel complimenten over krijgt, is toch het aangezicht van je auto en dit maakt het wel weer echt af!

• Leuk
Hmm.... Vandaag wat tijd te doden tijdens de zwemles van de kleine meid, dus op het terras bij het zwembad even naar de ouwe Beamert gluren... Vond het wel weer een fotootje waard, dacht ik toen. :D Gekke ding is namelijk al in tijden niet meer gepolijst en de laag 915 stamt uit 1923 ongeveer.

( Hihih.. Reflectie op de achterruit is niet veel beter als op de kofferklep! XD )

20170601_161127.webp

Later effe op visite en nogmaals de auto bewonderen....

20170601_103715.webp

Kak! Er is op de neus... gekakt! En toen stond de zon precies in de juiste hoek op de motorkap...

@Jansen - Ik denk dat ik toch even goed moet verdiepen in dat gebeuren met ''warmte en vogelpoep-defecten''. Het lijkt er op dat sinds de kap, misschien sinds lange tijd, weer zon ziet, de vlekken erger worden ofso.

Die ZomerPrep moet binnenkort toch écht maar weer eens gebeuren! Alles weer goed polijsten, typeaanduiding verwijderen, misschien de nieuwe Sonax-coating proberen als daar oor naar is, etc.

Greeeetz

Bijlagen

• 20170601_103704.webp
    20170601_103704.webp
    223,5 KB · Weergaven: 124
Ik moet eerlijk bekennen dat de vogelpoep op de neus van de auto jou auto wel een stukje 'flair' geeft.

Past er namelijk precies goed bij! Om te behouden zou ik er inderdaad de nieuwe sonax-coating overheen smeren als ik jou was :)

• Leuk
Reacties: Blade