• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eindelijk ook eventjes voorstellen

Werner

Detailing addict
26 sep 2008
173
62
Hallo allemaal,

Sinds september kom ik al zeer regelmatig op dit forum, hoog tijd dus ook mij ook eens voor te stellen.
Ik ben dus Werner, 35 jaar, getrouwd en een zoontje van ruim anderhalf jaar oud. Woonachtig in Zeeuws-Vlaanderen.

Momenteel heb ik 2 auto's te onderhouden, een zilverkleurige 307 en een blauwe 206, beiden Peugeot.
Aangezien ik niet altijd evenveel tijd aan de auto's kan besteden, heb ik er destijds voor gekozen om de 206 met Glansprotector bij te houden en de 307 met het volledige stappenplan met Poorboys World producten. Ik zal in het collectie forum dadelijk ook eventjes melden wat ik zo ondertussen al 'verzameld' heb.

De auto's: de 307 (op winterbanden momenteel) gisteren gewassen en nagelopen met de QD+:
307a.jpg

307b.jpg

307c.jpg

307d.jpg

307e.jpg


De 206, gisteren enkel gefoamed en verder niets (4 weken geleden voor het laatst gewassen):

206c.jpg

206a.jpg

206b.jpg
 
Bedankt allemaal!

Vragen zullen er ongetwijfeld dit voorjaar nog wel komen, wanneer ik voor het eerst aan de slag ga met de DAP500. Momenteel ligt die nog onaangeroerd in de kast.
 
Welkom!

Beide auto's zien er goed uit.
Mooie glans :cool:

Welke producten heb je eigenlijk allemaal van Poorboy's?

Veel (lees)plezier hier op het forum!
 
ParaNoya zei:
Welkom!

Beide auto's zien er goed uit.
Mooie glans :cool:

Welke producten heb je eigenlijk allemaal van Poorboy's?

Veel (lees)plezier hier op het forum!

In het collectie topic heb ik een en ander neergezet: klik

De 307 is op deze foto's net gewassen met de Super Slick & Wax, daarna nog nagelopen met de Poorboys QD+. De 206 was enkel maar gefoamed wegens tijdgebrek, de glans daarop is nog steeds van de Glans Protector.
Zodra ik de 206 weer een wasbeurt gegeven heb, zal ik over de Glans Protector een review schrijven.