• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

El Leon in de Dodo

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44
De Leon helemaal geprepareert voor de Seat meeting.
Vorige week na de Lime Prime eerst Blue Velvet en getopped met Purple Haze
Vandaag weer Purple Haze erop
Velgen in 3 lagen Wheelguard


leon3800x600.jpg
 
heerlijke glans, tevreden van de blue velvet en de purple haze? die twee staan ook nog op men verlanglijstje, samen met de supernatural :eek:)
 
Nice! Mooie donkere kleur zo.
Off topic: Aan het verhuizen of parkeerde je 'm ff voor het leuke plaatje ;)
 
Even een beetje oefenen met de Canon450D ;) Ben nog een n00b met dat ding.
Gelukkig ging een maat van me mee die kan een heel stuk beter plaatjes schieten :)^

Blue Velvet is een harde wax dat moet echt je ding zijn. Ik ben meer van de zachtere pastes.
 
Staat er weer keurig bij Dennis. Maar dat van die harde wax snap ik niet hoor, Blue Velvet werkt heerlijk. Ik heb anders nog wel bijna een gallon M26 staan, vloeibaar, over de prijs valt te praten:-b :-b

Gr. Bas
 
Staat er weer goed bij..! Leuke Fotoshoot. :)^

Maar euh geen supernatural..? Jy had toch een pot 2.0..?:weetniet
 
Inderdaad een mooi resultaat. vind het altijd moeilijk om de glans goed te tonen op foto's als de wagen zo licht van kleur is. Maar het is jou goed gelukt.

Blue velvet en Purlple Haze staan ook op mijn verlanglijstje.

Breng jij de purple haze ook met de blote hand op?
 
Hij staat er weer super bij! Mooie foto's ook... :cool:

Heb je nou zelf het idee dat de tint wat donkerder is dan met de Supernatural? Het lijkt op de foto's wel zo, maar dat kan ook door het licht komen natuurlijk...
 
Ik had de week ervoor al Blue Velvet & Purple Haze aangebracht vandaar dat ik dit weekend nog een PH had aangebracht. Deze gewoon met een pad aangebracht.
Volgende keer weer de SN2.0 ;) Dit lijkt nu een stuk donkerder door het licht, het was rond 8'en.
Bedankt voor de compimenten. De beading is werkelijk fenomenaal met PH!
 
De keer daarvoor heb je de SN 1.0 gebruikt toch? Ik ben wel benieuwd of je verschil hebt bemerkt tussen deze combo en de SN. Ik vind de subtiele verschillen tussen merken toch wel opvallend, vraag me af of dat onderling binnen één merk ook zo is.