Inmiddels de zomer velgjes gewisseld en de wintervelgen eraf...
Als je de auto om de week wast zou foamen wat mij betreft niet nodig zijn, tenzij je heel veel kilometers maakt. Als je om de drie maanden een nieuwe laag wax op zet zit je ruim binnen de houdbaarheidstermijn.Ik denk dat ik de auto om de week zou wassen iig een keer in de maand en dan bedoel ik afspoelen, (evt voor foamen ben ik nog niet over uit) dan met dojo born to be mild wassen daarna afspoelen.. Drogen en klaar? Of zou er dan nog wat moeten gebeuren?
Ik doe dat in ieder geval niet. Goed schoonmaken is voor mij voldoende.Voor het waxen hoef je dus niet altijd te kleien?
Ik wou als t een beetje goede producten zijn ze gewoon op gebruiken, en als er iets op is dit vervangen voor een beter product..Erik, dat is een kwestie die je voor je zelf moet afwegen.
Als je bv de helft er van niet gaat gebruiken, is t een beetje zonde.
Maar als alles je wel een keer van pas gaat komen, is t wel een mooi geprijsd setje.
Zijn er nog mensen met een mening over de sams set in combi met de monello klei set of dat een goed beginnetje zou zijn? ... Ik wou als t een beetje goede producten zijn ze gewoon op gebruiken, en als er iets op is dit vervangen voor een beter product..