Beste forumleden,
De volgende dagen ga ik mijn Golf eens onder handen nemen. Hiervoor heb ik o.a.een 'DAP900 V3 Raffini Starterskit' aangeschaft.
Ik heb echter nog enkele vragen:
De volgende dagen ga ik mijn Golf eens onder handen nemen. Hiervoor heb ik o.a.een 'DAP900 V3 Raffini Starterskit' aangeschaft.
Ik heb echter nog enkele vragen:
- Het doel is eigenlijk vooral swirls weg te werken. Ik heb al eens getest op de motorkap en door de harde lak lijk ik toch te moeten starten met de zwaarste combinatie, namelijk yellow met Veloce. Zelfs dan blijven er af en toe nog swirls zichtbaar. Nu vroeg ik mij af of ik na deze combi meteen kan overgaan naar wit + Finale of moet ik eerst nog de middelste polijststap toepassen (oranje + Mezzo)?
- Hoe polijsten jullie kleine oppervlakken zoals bijvoorbeeld onderstaande bumper? Machinaal is het toch niet doenbaar om tussen de grijze plastieke 'schotten' te geraken?
- Aan mijn deuren is er glas aanwezig. Hoe verwijder ik krassen in dit glas (moeilijk zichtbaar door lichtinval, zie bovenaan rechts in de hoek)?
- Mijn grill bestaat uit een honinggraadstructuur, deze is echter wat wit uitgeslagen in de gaten. Hoe los ik dit op?
- Is een glaze tussen het polijsten en het waxen nodig?
Laatst bewerkt: