• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Eral K.

Eral

Detailing rookie
14 okt 2008
28
0
Hallo mede poetsers !

Ben sinds kort op carclean terrecht gekomen via iemand op het forum van autoweek. Zat hier en daar wat te lezen en kwam zo aan bij onderhoud van de auto. Vroeg wat informatie over poets producten voor de auto en werd naar carclean toegewezen als ik er meer over wou weten. Gelukkig maar, wat ben echt blij dat ik deze site nu ken !! Heb ondertussen al me eerste bestelling binnen gekregen van Tim met nog een leuk cadeau ertussen. Nadat ik de producten gebruikt hebt en ze opraken zal ik zeker weer een bestelling gaan plaatsen zodat Tim zoals gewoonlijk alles keurig netjes kan inpakken voor me en mij kan blij maken.

Ik heet trouwens Eral en kom uit Zaandam (Noord Holland).
Ben van 25.02.1989 en ben dus 19 jaar.
In me vrije tijd ben ik bezig met het sleutelen aan auto's & scooters, gamen op me PS3, hier & daar uitgaan en auto events/meetings bezoeken.

Hier is wat informatie over de auto die ik bezit,

Volkswagen Golf IV Jubileum GTI '02
Black Magic Pearl Effect
1.8 liter, 20 kleppen en turbo
210pk aan vermogen en 320nm aan koppel

De auto is bijna compleet overgespoten op het dak na vanwege vandalisme. Vandaar dat ik nu ook goed voor me lak wil gaan zorgen en aan het rond lezen ben hier op Carclean. Op de foto's heeft de auto een normale GTI bumperlip dit omdat de orginele perongeluk kapot gereden is bij een onverwachtste verhoging.

Poets & detail producten die ik nu in mijn bezit heb,

Meguiar's NXT Generation Car Wash
Meguiar's NXT Generation All Metal Polish
Meguiar's NXT Generation Glass Cleaner
Meguiar's NXT Generation Tech Protect
Meguiar's Quick Clay Detailing System (2x)
Meguiar's Deep Crytal Paint Cleaner 'Step 1'
Meguiar's Deep Crystal Polish 'Step 2'
Meguiar's Professional Synthetic Sealant M21 2.0
Meguiar's Gold Class Endurance High Gloss Tire Protection Gel
Meguiar's Gold Class High Tech Applicator Pad Soft Foam (8x)
Meguiar's Ultimate Wash Mitt

Poorboys World Deluxe Mega Towel 39x39 Koral (2x)
Poorboys World Deluxe Mega Towel 39x39 Geel (2x)
Poorboys World Deluxe Mega Towel 39x39 Groen (2x)
Poorboys World Natty's Paste Wax Red Limited Edition
Poorboys World Quick Detailer Plus

Chemical Guys Miracle Dryer (2x)



De foto's van de auto,

Exterieur:

IMG_4592.jpg


IMG_4596.jpg


IMG_4599.jpg


IMG_4600.jpg


IMG_4616.jpg


IMG_4618.jpg





Interieur:

IMG_4610.jpg


IMG_2922.jpg


IMG_2923.jpg


IMG_2925.jpg


IMG_2926.jpg


IMG_4613.jpg





Collectie Poets & Detail Producten:

IMG_5040.jpg


IMG_5041.jpg


IMG_5043.jpg


Hoop dat jullie de auto net zo mooi vinden als ik zelf.
En met de producten die ik heb moet het absoluut gaan lukken om de auto goed te onderhouden.

Eral K. :cool:
 
Welkom op het forum en wat een vette wagen die edition 25! Ik ben zelf ook al een tijdje voor een golf 4 of 5 gti aan het kijken maar ik vind die editions met weinig KM's toch nog aan de prijzige kant. Je zit zo op 17 á 18 K en dat vind ik iets te veel voor een golf 4. Die van jou is geïmporteerd uit duitsland zo te zien?!
 
@ Angelique,

Bedankt voor je compliment hoor.
Vind alle Golfies wel leuk, je kan er alles voor krijgen zowel motorisch als aan het uiterlijk ,^^

@ Xizer,

De mijn is inderdaad geimporteerd uit Duitsland ja.
Heb hem van me neef overgekocht toen er ongeveer 11.000km opstond, had er 16K voor betaald, zacht prijsje dus.
Reed hiervoor in een Opel Corsa 1.4i ECO uit '97 met 66pk geloof ik.....nou dat is een enorm verschil met deze auto hoor 8-())
Aan het uiterlijk verander ik trouwens niks, omdat ik graag wil laten zien dat ik een Edition 25 rijd:grinning: !

Eral K.
 
Ook namens mij: welkom! Prachtige Golf, gelukkig ga je er niets aan veranderen, dat zou alleen maar afbreuk doen aan zo'n special edition. Laat je de onderlip van de voorbumper nog spuiten? Veel plezier met detailen!
 
Hallo Eral,

Een erg mooie auto!

Welkom op dit heel leuke en leerzame forum en nog veel plezier met je VW Golf.

Groet,
 
@ Tim, Patrick en Omegauser,

Bedankt voor de reacties over de auto, ik probeer hem zeker zo te houden :)^ !

@ DKBM,

Gelijk heb je hoor, ben er trots op dat ik in een Edition GTI rijd en laat dus ook graag zien dat het er één is. Niet dat mensen gaan denken van: Oohh daar heb je weer zo'n doorsnee Golf met al het bumperwerk en met allemaal toeters en bellen.
De orginele bumperlip heb ik perongeluk kapot gereden door een onverwachtse verhoging, die kon ik echt niet laten zitten. Dus nu heb ik deze normale bumperlip voor vervangen, want een orginele komt er zo gauw mogelijk weer op hoor;)

Eral K.
 
Erg leuke start kerel! Mag ik vragen waarom je deze producten ook niet bij carclean hebt besteld?!
 
@ Xizer & Tim,

Ik moest en zou zo snel mogelijk wat producten van Meguiar's in huis hebben. Vandaar dat ik het zo snel mogelijk gekocht heb bij de dichtsbij zijnde Megiuar's dealer. Maar ik heb nog een hele lijst met van alles en nog wat en die bestel ik wel hier op CarClean :cool: !!

Wat ik trouwens hier op de site ga bestellen is het volgende,

PoorBoys World Deluxe Mega Towel 39x39 in de kleuren: Groen, Geel en Koral
Meguiar's Deep Crystal Polish 'step 2'
Chemical Guy's Pete's 53 Black Pearl Signature
Gilmour Foummaster Foaming Gun
Megiaur's Boot Organizer

Er zullen gerust meer producten bijkomen, maar eerst maar eens lekker rondlezen op het forum naar tips etc. ;)

Eral K.
 
Fair enough.. Bedenk je wel, zo heel langzaam is die Tim helemaal niet hoor. Normaal gesproken voor 16.00 besteld en je hebt het de volgende dag al in huis! ;)
 
Welkom!

En inderdaad, meestal heb je de bestelling al de volgende dag in huis, en de verzendkosten zijn al snel gratis. Daar kun je niet voor op en neer rijden... ;)
 
Wel fijn dat de bestelling de volgende dag al kan aankomen, fantastisch geregeld in ieder geval :ja Dat was met mijn scooter tijd wel anders , wachtte telkens een week of 2/3 voordat eindelijk alles binnen had... En dan had ik het binnen en dan klopte de helft niet :p

Jullie zullen zo snel mogelijk de andere producten gaan zien die mijn collectie gaan aanvullen, heb ze toch binnen een dag thuis liggen :)^

Eral K.