• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Erikvr stelt zich voor

erikvr

Detailing rookie
12 jan 2010
81
0
Ook ik zal mezelf even kenbaar maken.
Erik, 25 jaar uit het mooie brabant.

Na lang gepoetst/geprutst te hebben met de standaard bouwmarkt/halfords spullen, een kleine uitstap richting MEG's was ik het redelijk zat. Het moest eens echt gaan gebeuren.
Een vriend van me werkt bij een autopoetsbedrijf. Heb daar het werk gezien met een machine (excenter ofzo) Ik dacht, dat kan ik makkelijk ook zelf.
Heb flink rondgeneusd op internet, ben hier terechtgekomen bij de bekende DAP. Toevallig vlak daarna Dappere Dag meegemaakt, en de bestelling gedaan.
Na dit forum te hebben doorgespit op 'goed spul', vandaag een deel van de bestelling gedaan. Wou het redelijk goed kunnen aanpakken, dus was nogal een leuk lijstje/bedragje (laat dit de vriendin niet lezen, die gaat uit haar plaat!)

De auto's in mijn leven. Het dagelijks vervoer (nouja... dagelijks... ga op de fiets naar het werk, haha) hebben tot nu toe bestaan uit enkele Suzuki's.
Momenteel een rood metallic Baleno Sedan. De meest luxe uitvoering alles erop, en eraan. Bevalt me prima en zolang deze goedkoop te rijden is blijft ie lekker... WANT.
Heb een hobby autotje, een witte Porsche 944 uit 1984. Moet nog wat werk aan gedaan, heb sinds kort daar en eigen hokkie voor. Redelijk dichtbij, goed afgesloten, geisoleerd, met licht en stroom.
Ook een ideaal detail hokje dus. Worden heel wat uurtjes in besteed. Helemaal autogek dus....

Zal t.z.t. wat fototjes en verslagen gaan posten! Heb zoveel goede informatie gevonden hiero (theorie, nu nog goed in de praktijk brengen), dat ik graag een steentje bij wil dragen.
 
Welkom Erik.

De leuke lijstjes + aanverwante bedragen zijn bij menigeen hier een bekend fenomeen.
Succes met het bijhouden van de Baleno en de 944.
 
Even gerommeld om foto's online te krijgen, maar nu moet het lukken :)
Hier mijn witte gevaar (voor de kenners, 944 Targa, 1984, 2,5L 8v motorblok)

Zit nog zat werk aan (heb hem daarvoor ook gekocht). Hier en daar wat (bij)spuitwerk.
Motortje loopt als een zonnetje, alleen de rest van het onderstel heeft wel wat aandacht nodig.

944sv.jpg


944v1.jpg


944z.jpg
 
Jouw witte Porsche!! :heart_eyes: Dat lijkt mij nou ook echt een zalige auto om te hebben.

kan niet wachten tot je daar de DAP overheen hebt gehaald, hij gaat glanzen als een malle!!
 
Welkom en mooi auto. Begint al een echte klassieker te worden de 944.
 
mooi wit is niet lelijk, komt weer helemaal terug die witte kleur!

ik heb zelf een zwarte!


zit je ook op het 944 forum?


gr Fred
 
Dank allen voor het leuke welkom!

Robbie146 zei:
Welkom.......plaatsgenoot :grinning:

Haha, uden de gekste ;)

fredsan zei:
mooi wit is niet lelijk, komt weer helemaal terug die witte kleur!
ik heb zelf een zwarte!
zit je ook op het 944 forum?
gr Fred

Jep, onder dezelfde gebruikersnaam!