• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Erwin met z'n Lexus IS200

ErwinIS200

Detailing trainee
22 mei 2016
21
35
40
Hoi !

Ik ben Erwin en ben besmet geraakt met het detail virus ;)
Ik rijdt een IS200 en probeer deze zo goed als schoon te maken en te houden :)
j9xdsXpvLRpqBrKvejVB1_XvSdKT-cdA8o71xwLlrDN8hJ4Nl-27gHZjASl2sUM8jR-jrXYAPkvy_A=w1920-h1080-no.jpg

Ik struin al een tijdje rond op dit forum en heb er al veel aan gehad. Ik vind het wel zo netjes om mij even voor te stellen :)
 
Welkom, mooie auto!

Even een vraagje aangezien ik overweeg ook een IS200 te kopen, hoe bevalt de auto en heb je een automaat of handgeschakeld? En hoe is het verbruik?

Veel lees en poets plezier!
 
  • Leuk
Reactions: ErwinIS200
Welkom, mooie auto!

Even een vraagje aangezien ik overweeg ook een IS200 te kopen, hoe bevalt de auto en heb je een automaat of handgeschakeld? En hoe is het verbruik?

Veel lees en poets plezier!

IS200 is de beste/leukste auto die ik heb gehad. Het is voor mij begonnen als hobby maar er mijn daily van gemaakt ;)
Ik heb hiervoor een Corolla E12 T-Sport gehad, een BMW 323i Coupe een Corolla E10 GTSi en een Suzuki Swift GTI.

Dit is zeker niet de snelste, maar zeker wel de leukste ! :) De zitpositie is als een BMW ( en dat is echt een compliment, de aandrijving zit op de juiste wielen en het model is tijdloos ) Ik rijdt zelf een handgeschakelde "sport" uitvoering. Alle Pre-Facelift Sport modellen hebben een LSD. Dit was voor mij wel een must. Het verbruik... tzjah.. die is niet fijn ! Maak je veel kilometers dan is de pomp erg blij met jou :)
 
  • Leuk
Reactions: Celis