• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even mezelf verwelkomen!

Ik wil nu op dit moment maximaal 100 euro uitgeven om een begin te maken aan mijn toekomstige collectie! :-b

Waar kan ik het beste mee beginnen? Een goede washmitt, shampoo, droogdoek en kleiset lijken me logisch, maar what's next?
Ik zit met die vier producten op 75 euro, waar kan ik m'n overige geld (het best) aan besteden? Een wax? Een sealant? Een polijstmiddel?

Wie helpt me uit de brand? :-"

Natty's Blue a €18,99( wax )

Concorso pad a €3,49 ( om aan te brengen )

Dodo Juice - Fantastic Fur - Microfibre Buffing Cloth a €6,99( uit poetsen wax )

Tesamen: €29,47 >>> ietsie er boven, maar dan wel tiptop klaar :)

2qn5ath.png

Dit zou 'm dus moeten worden voor mijn budget? :)

Voor een begin is er niks mis mee, maar je zult vanzelf merken dat je nog het een en ander mist. En dan begint het virus te werken. :-b

de rest van de webshop??
het lijkt allemaal erg overdreven, maar je raakt vanzelf wel verslaafd..

er komt vanzelf ooit wel een dap, met monello's..
banden dressing
trim restorer
qd spray voor na het wassen (qd+)

heb je trouwens bewust gekozen voor de carrand?
ik weet niet hoe het met voorraad en prijs enzo zit, maar ik (en meerderre denk ik hier) vind de delirium towel, beter, meer water opnemen e.d.

maar als eerste bestelling ziet dit er prima uit!

ik neem aan dat je een donkere wagen heb (gezien de keuze voor natty's blue)

Ik heb inderdaad een donkere wagen (metallic groen), te zien op de foto's in de startpost (zojuist toegevoegd).

Heb even de Carrand verwisseld voor de Delirium doek. In het setje van Mothers zit een QD spray (Mothers Showtime Quick Detailer Spray), daar hoeft dan toch geen extra QD aan toegevoegd te worden? Later kan ik natuurlijk altijd nog uitbreiden met banden dressing, trim restorer heb ik hier nog staan (goedkoop flesje van Valma, maar werkt prima naar mijn mening). Een DAP ga ik (misschien) later kopen, wil eerst wat ervaring doen door alles handmatig te gaan doen.

Ik zou je budget nog iets uitbreiden met een flesje trim restorer van poorboys.

Dit kan je voor je kunststof delen rubbers en banden gebruiken. Ik had voor een vriend deze ook gekocht en die heeft m gister ook in het interieur gebruikt.

Ik zou deze er zeker bij doen.

nee is inderdaad niet nodig.. maar als ik alle spullen moest gaan verkopen die ik niet echt nodig had... had ik de spullen die hier vandaag aan de deur kwamen, net zo goed kunnen weigeren.

maar nee, de showtime quick detailer werkt prima tijden het kleien! en ruikt heerlijk naar kaneel dacht ik me te herinneren.

prima kleikit !

alle producten die je in je lijst heb staan zijn van prima kwaliteit, en erg goed, niet alleen om te beginnen, maar ook gewoon voor als je verder hierin gaat!

even foto gepikt van tinus m b t de vergelijking carrand-delirium:
carrand_MD_delirium_2.webp

@tamer
Een trim restorer heb ik staan, Valma PlastiShine, werkt naar mijn mening prima dus ik vind 't onzin om dan een (natuurlijk wel betere) tweede fles te kopen. ;)

@aron225
Die doek ziet er inderdaad een stuk beter uit, net wat dikker! :)

Is er toevallig een fout gemaakt bij mijn bestelling of is het normaal dat je er gratis artikelen bij krijgt?

Het volgende is er bij mijn bestelling gekomen;
- Poorboys World Deluxe Mega-Mega Towel - Groen - 40x68cm
- Pro Vision Fog Clear Anti Fog Wipe - 15ml
Paasactie? :party

@NoobstaR*: Toppie man, je zal zien dat het meer dan voldoende is om mee te beginnen.
Je zal merken dat deze spullen je gewoon goed gaan bevallen.
Als je tzt weer wat gespaard hebt, dan ben je vanzelf weer wat meer ingelezen om te gaan kijken hoe / wat je eventueel nog meer zou willen.
Er is zóóóveel meer te verkrijgen maar dat is allemaal bijzaak, je hebt een goede basis te pakken.

Nog even een kleine tip: probeer met 2 emmers ( mij part praxis bouwemmer te werken, ene met sop, de ander met water om uit te spoelen. Je zal het resultaat zien aan het eind ;)

Wat betreft de de extra's: bijna niet normaal meer he dat er zulk goede winkels nog bestaan op deze aardkloot !
De Poorboys World Deluxe Mega-Mega Towel aka DMMT is een topdoek, die heb je alvast in je zak ;)
Service / extra's / vriendelijkheid / deskundig, allemaal op 1 plek >>> kunnen een hoop winkels nog wat van leren ! ! !

Als met de spullen gewerkt hebt, laat het ons allen maar weten wat je er van vond :)

Wanneer het allemaal bevalt zal ik vast nog wel meer gaan aanschaffen, inderdaad!
Fijne winkel, waar krijg je tegenwoordig nog extra's als je iets besteld? Erg leuk, hoor!

Bestelling komt vandaag binnen, want gisteravond zat hij al in het sorteercentrum. :)
Woensdagavond (laat) bestellen en vrijdag in huis, wat kan ik er over zeggen? Toppie!

De twee emmer methode ga ik ook gebruiken, dat heb ik al geleerd dankzij de vele handleidingen/how-to's hier!