• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even mezelf verwelkomen!

Ik wou al zeggen, doe er ook eens een goede microfezeldoek bij, maar die kreeg je kado!
Echt heel leuk van Carclean, altijd leuke kado's!
Met je set die je hebt aangeschaft kun je eerst lekker aan de slag!
En als ik jou was zou ik echt nog eens de Super Resin Polish van Autoglym kopen.
Top product die gelijk meerdere dingen voor je doen!

Groetjes Martijn.

Ik ben eens begonnen met dit:

Valma - Velgenborstel
Valma - Scratch Remover - 100ml
Turtle Wax - Original Wax - 500ml
Autoglym - Super Resin Polish - 1 liter
Autoglym - Car Interior Shampoo - 500ml
Autoglym - Bumper Care - 325ml
Autoglym - Fast Glass - 500ml
Autoglym - Instant Tyre Dressing - 500ml
Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm

Nog ene tip is om eens auto's van anderen te poetsen als je eenmaal de smaak te pakken hebt.
Kan je er weer geld voor vangen.
Zo deed ik het ook, maar het geld dat ik verdiende ging ook gelijk weer in nieuwe producten:-"

Groetjes Martijn.

Beetje jammer van het weer vandaag, weet eigenlijk niet goed of dat ik 'm vandaag wel helemaal kan doen!
Wil het stiekem wel, heb er echt zin in, helemaal nu ik aan de shampoo en wax heb geroken! :love

Vandaag voor de eerste keer een wasbeurt gegeven na het detaillen, hij blinkt weer net zoals eerst! :)
Had nooit verwacht dat er nog zo'n mooie glans op zou zitten, de auto was echt extreem goor geworden door wegwerkzaamheden (modderpoel). :-)^

29pb144.webp

Gebruikte spullen

23qgsl.webp

De rotzooi, bah bah...

v2rbdf.webp

Glim, glim! :love