• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen M3

AngeloM3

Detailing rookie
8 feb 2015
5
0
32
Hallo, bij deze stel ik mij even kort voor.

Ik ben Angelo, 22 jaar en ik kom uit Groningen. Sinds Okt 2014 ben ik eigenaar van een BMW E46 M3 Cabriolet. Momenteel staat die gestald voor de winter. Hiervoor ben ik in het bezit geweest van een BMW E46 320CI Cabrio en 2 MX5'jes. De M3 heeft nu net 99.xxx gelopen, heeft een volledige en zeer uitgebreide historie en hij is zowel van binnen als van buiten Individual uitgevoerd. Het gaat hier overigens om een Estorilblau exemplaar met SMG bak, hier ben ik tot op heden nog neutraal over. BMW is mijn merk en daar zal ik altijd trouw aan blijven, echter ben ik ook niet vies van een fijne Amerikaan. Mijn Amerikanen-tik heb ik te danken aan mijn familie, die hebben (bijna) nooit anders gereden. Mocht je denken wat komt mij dit verhaal bekend voor? Dat kan kloppen, ik ben behoorlijk actief op BMW fora en op Facebook met mijn eigen BMW Community genaamd BMWFamily. Rond mijn 18de begonnen met poetsen, momenteel een echte verslaafde. Zal binnenkort eens wat foto's posten van mijn detailing verzameling. Hier eerst even een paar foto's :)

Bewerkt1_zpsc84a2011.webp

dsfsgsdgsdfgsdggewghe_zps74543aa9.webp

DSC_0090_zps8b2dc524.webp

En nog even eentje van m'n vorige BMW
nBRoGU4k4PPcP7WvWsRzmZJHCGQQMhzuMHyJgEQp0DQ_zpswiozaq4t.webp

Mvg,

Angelo

• Leuk
Reacties: Tim en Pietaah
Bedankt iedereen voor de leuke reacties!
De wagen is volledig origineel en bezit inderdaad over 343PK. Originaliteit vind ik erg belangrijk, ben dan ook meer dan een half jaar aan het zoeken geweest naar, een voor mij, perfect exemplaar! :)

• Leuk
Reacties: ijceman
Welkom! Erg mooie auto. Combinatie van het lederen de exterieur kleur vindt ik erg geslaagd, ben alleen geen fan van het hout in het interieur.

Normaal gesproken ben ik ook geen fan van hout in een auto. Echter ben ik wel blij dat het niet van dat glimmende wortelnoten hout is. Heb ook wel even getwijfeld om het er uit te halen, echter is de wagen origjneel zo geleverd en staat het op de optielijst. Daarom heb ik uiteindelijk besloten het er maar in te laten zitten.

Zeker begrijpelijk! Zo origineel mogelijk houden en netjes bijhouden kwa onderhoud en lak natuurlijk. Dit matte ziet er inderdaad beter uit dan van dat glimmende hout. Als het je gaat vervelen kan je natuurlijk altijd iets van carbon lijsten halen en de originele bewaren voor bij een eventuele verkoop.

Wat een prachtig originele M3 en superstrak, mijn complimten.
Ook nog een van de mooiste bmw kleuren.

Zelf ben ik ook een ontzettende OEM freak, puur origineel anders niets voor mij.
In het verleden 3 maal een E46 gehad 2× 328i 1x 328ci, ontzettend fijne wagens.