Oeps, ik was jullie hier op het Carclean forum een beetje vergeten. :schaam
Dan nu bij deze maar een was lijst met updates, al eerste heb ik een hoop nieuwe onderdelen gekocht bij de VW dealer en deze heb ik toen ook gemonteerd.
2x Koplampglas
2x Bumperknipperlicht
2x Zij paneel knipperlicht
2x Pedaalhoes
2x Montageknop
1x Nieuwe type grill
1x Buitentemperatuurvoeler
Ohja, de auto was nog niet gewassen. Vandaar al die dode lichamen op de voorkant.
:
Oud:
Nieuw:
Oud:
Nieuw:
Totaalplaatje nieuwe mistlampen + Grill
Nieuwe koplamp glazen:
Oud knipperlicht:
Nieuw knipperlicht:
Boven nieuw, onder oud:
Buitentemperatuurvoeler
Oud:
Nieuw:
Missende montage knop:
Nieuwe montage knop:
Verder heb ik nieuwe speakertjes gekocht voor in de deuren. De oude meuk begon namelijk te vervormen bij een hoger geluids niveau.
:
En meteen gemonteerd.
In de herfst vakantie is de wagen toen ook naar binnen gegaan. Ik laat mijn mooie Corrado namelijk niet verweren in de winter. Dat is namelijk gewoon doodzonde. ,^^
Even een geintje uitgehaald met de flitser.
Nou dat was weer een heel plakboek vol wat betreft de winterstalling en de nieuwe onderdelen. Dan nu even wat random foto's tussen door. Ze zijn namelijk zo goed gelukt, al zeg ik het zelf, dat ik ze hier ook weer even plaats.
Het ging maar net goed met de lip op dit landweggetje.
Dan nu de volgende update, de Corvette's zijn namelijk de deur uit. Het beviel me namelijk toch niet helemaal wat betreft de breedte en om te gaan rotzooien met de adapters zag ik niet echt zitten. De 'Vette's waren namelijk al binnen een week verkocht. Nu ben ik dus 'show wiel' loos maar ik heb de hele winter de tijd om te zoeken naar een mooi vervangend setje dus dat komt helemaal goed!
Hier een paar voor en na foto's. De wagen is naderhand dat ie op de winter wielen is gezet nog wel wat omlaag geschroefd. Al stelt de verlaging nu nog niet veel voor. Haha
Enkele dagen daarna ben ik weer met de wagen na mijn monteur gegaan. Daar hebben we toen de originele uitlaat er onder geplaatst. Hij hangt nu wel wat beter maar daar heb ik nog geen foto's van.
Toen was het de beurt aan de vorige eigenaar om een plekje op de bumper bij te werken en om mijn nieuwe grill te spuiten. Ook had hij nog nieuwe originele stoot strips liggen die hij in kleur had gespoten en deze heb ik toen ook maar meteen overgenomen. Ook al ga ik ze niet monteren, dan heb ik ze in ieder geval wel.
Grill spuiten.
De barstjes in de lak van de bumper.
Bumper schuren.
Even schoon spuiten met de compressor.
Nog lichtjes opschuren.
En spuiten maar.
Even laten drogen.
Nog wat polijsten.
Hierna begon voor mij ook het 'velgen dilemma' er is namelijk zoveel keus dat ik er onderhand niet meer uit kom. Op dit moment mijn oog gevallen op dit setje. Een mooi en exclusief wiel, al hangt daar ook een prijs kaartje aan dus ik zit een beetje te twijfelen of ik dit wel moet doen nu want dan moet ik een hoop andere dingen laten liggen.
Photoshopje
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
En dan word het nu ook maar eens tijd voor een net polijst setje. Ik heb namelijk een beetje last van Swirls.