• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen, mijn Corrado VR6! Remklauwen gespoten + CC Binnen P4

Eelco zei:
Mooie Corrado man!:-)^

Een setje RH Turbo's of ZW1 zouden m ook goed staan vind ik.

Dankje! RH Turbo's zijn replica's van de Porsche Turbo velgen dus als ik voor Turbo's ga, wat mooie velgen zijn, worden het gewoon originele Porsches. Wat betreft een setje ZW1, die zie ik niet zo zitten, dat is namelijk een vrij standaard wiel voor onder een Corrado. ;)

Toch bedankt voor het mee denken! :)

KIK zei:
haha dan woon je helemaal dicht bij :P
kom zelf uit bergen! 2 dorpen verder ^^

Nee, het is inderdaad niet ver weg nee. Even de maas over en een stuk over de rijksweg en je bent er. Kom er af en toe wel eens. :-)^

Mocht je me ooit spotten ofzo, meld het hier gerust he. Altijd leuk om te horen! ;)

Virus zei:
Mmmm...Corrado...dat is een wagen die ik altijd mooi blijf vinden!

Ik blijf hem ook altijd mooi vinden. Haha :-d

Dennis-VR6 zei:
... En dan word het nu ook maar eens tijd voor een net polijst setje. Ik heb namelijk een beetje last van Swirls.

DOEN ! Met zo'n auto en de ruimte om er aan te werken, ... :love ga je blij van worden

Hans

als ik je spot dan meld ik het zeker even hoor!

als je een a3 ziet rijden die er toch anders uit ziet als de gemiddelde :P dan spot je bij dus :lol

mercedes zei:
he mooie bak man

welkom:party

Dankje! :)

Zwerver7 zei:
Kijk daar hou ik van, orginele Volkswagens geen tupperware tuning.

Tupperware is gewoon doodzonde. Bedankt man! :D

RedCat zei:
DOEN ! Met zo'n auto en de ruimte om er aan te werken, ... :love ga je blij van worden

Hans

Dat weet ik wel zeer zeker dat ik daar blij van ga worden. Maar velgen gaan nu nog heel even voor. :-d

KIK zei:
als ik je spot dan meld ik het zeker even hoor!

als je een a3 ziet rijden die er toch anders uit ziet als de gemiddelde :P dan spot je bij dus :lol

Oke, super! Misschien dat ik je wel eens zie rijden! ;)

Nou jongens, deze wheel wore heeft weer een paar nieuwe sletjes. Vandaag ben ik namelijk langs geweest bij Pierke. Hij had namelijk nog een zeer mooi setje hoogglansverdichte parabool velgen te koop wat ik wel eens wou passen. En toen het er aan één kant onder zat was ik al meteen verkocht. Dit staat namelijk toch wel heel erg goed! Zo'n parabool wiel is echt een wiel voor onder Corrado. Nu alleen nog even achter een spacertje monteren van 1 a 1,5cm want dat staat wel wat beter.

Stiekem vind ik het trouwens wel jammer dat de wagen nu niet zo laag kan als met de Corvette's want dat is toch wel tering gaaf. Maarja, misschien dat ik iemand tegen kom die mijn banden wil overkopen of wil ruilen tegen de zijne. Maar dat zal wel tegen vallen ben ik bang. :mrgreen:

Hier in ieder geval wat foto's. Het zijn niet de mooiste en de beste foto's maar ik denk dat ik morgen of overmorgen eens wat betere ga maken!

36443_7616.webp

36440_7616.webp

36439_7616.webp

36442_7616.webp

36441_7616.webp

36438_7616.webp

36437_7616.webp

36444_7616.webp

De reden waarom ik achter nog een spacertje wil monteren.

36445_7616.webp

Zoals je ziet valt het wiel achter binnen kasten en dit vind ik echt gruwelijk lelijk dus dat moet veranderen. :mrgreen:

Ook paste de naafkapjes achter niet omdat het kapje wat over de naaf zit te dik is. Maar ik denk dat het naafkapje van de velg wel past als er een spacertje tussen zit. :D

Dan nu ook maar meteen de vraag of iemand nog een setje spacers voor 5x100 heeft liggen. Het liefst 1cm breed maar breder mag ook! ;)

Mag ik vragen wat je met de koplampen, mistlampen en knippers hebt gedaan? Vind die juist wel netjes staan in een corrado. Ik hou persoonlijk gewoon van helder glas.

BTW: helemaal vergeten, echt prachtvelgen, staan dik onder een corrado maar ook onder een A3/S3:love

Tip : :idee Velgrandbeschermer band doet totaal geen dienst meer; waarschijnlijk banden te smal, waardoor ze idd naar binnen staan, ; velg zal waarschijnlijk een te grote J hebben.....andere (lees bredere banden monteren) en de wielkast loopt recht met de rand van de band........GEEN WHEELSPACERS monteren....ivm asdruk op lagers.....(staat je natuurlijk wel vrij...)

p.s. mooi verdichte velgen !

Marcel, sommige mensen vinden "getrokken" banden mooi (in wat voor mate dan ook).

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Nou is deze foto een iets extremer voorbeeld, maar zeker die van auto in kwestie (corrado) vind ik zo gek nog niet.

Tja, ik vind dat ook niets hoor, heb dan direkt het idee dat die band uit elkaar kan ploffen haha.

Verder vind ik eigenlijk bij een band met velgbeschermer, dat die daadwerkelijk de velf ook beschermt en er niet zo getrokken bij staat.

Dan kun je net zo goed in mijn ogen een band zonder velgbeschermer nemen denk ik...

Jeroen zei:
Tja, ik vind dat ook niets hoor, heb dan direkt het idee dat die band uit elkaar kan ploffen haha.

Jeroen, en...weet je dat dat niet eens een raar idee is ? Dat kan namelijk wel omdat de tweede H (Hum) in het velgbed (bij tubeless banden) nog maar NET geraakt wordt; de band hoeft alleen maar een keitje te raken en BLAMMM.......de gevolgen zijn bekend...

De uitstaande randen staan alleen leuk op shows en tuningexposities.......maar rijden met pl/min 200 km p/u ? Ho maar......

miikey zei:
Mag ik vragen wat je met de koplampen, mistlampen en knippers hebt gedaan? Vind die juist wel netjes staan in een corrado. Ik hou persoonlijk gewoon van helder glas.

BTW: helemaal vergeten, echt prachtvelgen, staan dik onder een corrado maar ook onder een A3/S3:love

Het is gewoon de originele verlichting die er in zit. Enkel heb ik wat gele folie over de mistlampen gedaan voor een retro look en is mijn verlichting nieuw. ;)

Bedankt in ieder geval voor je compliment! :)

KIK zei:
dikke wielen hoor!

Dankje!

scenic zei:
Tip : :idee Velgrandbeschermer band doet totaal geen dienst meer; waarschijnlijk banden te smal, waardoor ze idd naar binnen staan, ; velg zal waarschijnlijk een te grote J hebben.....andere (lees bredere banden monteren) en de wielkast loopt recht met de rand van de band........GEEN WHEELSPACERS monteren....ivm asdruk op lagers.....(staat je natuurlijk wel vrij...)

p.s. mooi verdichte velgen !

Dat de bandjes net iets te smal zijn weet ik. Maar zoals Eelco al verteld is dit in de VW scene iets wat express gedaan wordt. En dan dat een band er af kan komen bij een hoge snelheid valt reuze mee hoor. ;)

Maar bedankt voor het mee denken en het compliment. :)

Eelco zei:
Marcel, sommige mensen vinden "getrokken" banden mooi (in wat voor mate dan ook).

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Nou is deze foto een iets extremer voorbeeld, maar zeker die van auto in kwestie (corrado) vind ik zo gek nog niet.

Helemaal goed. Op een lekkere brede velg zoals de Corvette's die ik had staan een getrokken band wel heel netjes. Maar het wordt niet voor de looks gedaan maar voor meer ruimte te hebben met de wielkast rand zodat je nog lager kunt met de auto zonder dat het gaat aanlopen. ;)

Jeroen zei:

Verder vind ik eigenlijk bij een band met velgbeschermer, dat die daadwerkelijk de velf ook beschermt en er niet zo getrokken bij staat.

Dan kun je net zo goed in mijn ogen een band zonder velgbeschermer nemen denk ik...

Een band zal er niet zomaar vanaf lopen hoor. Haha

nick22 zei:
dikke wielen

nog niet zien rondrijden in omgeving venray ;-)

Dankje! En de wagen is ook nog niet zo vaak te zien op de weg. Ik heb namelijk nog geen rijbewijs dus als ie buiten komt dan rijdt mij pa er in en zit ik er langs. En dat is niet vaak. ;)

ik vind die getrokke banden niet zo erg ik vind het wel mooi juist!

onder mijn a3 zitten ook old rs6 wielen 8.5 J met 225 banden die zijn dus ook iets smaller dan de velg! maar ik vind juist mooi!

@ nick22 ik heb jou ook nog nooit gespot hier in de omgeving!

je eerste auto? een vr6? ja mensen..... kuch kuch zenne ]d~^

wel een uitzonderlijk prachtige wagen! heb ze altijd mooi gevonden en dan vooral in hun sportieve stand(GEEN tuning enkel hier en dar wat styling waar een mooie verlaging + mooie velg bijhoren!)
Dennis-VR6 zei:
Dan nu ook maar meteen de vraag of iemand nog een setje spacers voor 5x100 heeft liggen. Het liefst 1cm breed maar breder mag ook! ;)
je weet dan toch goed dat je je achterrolagers totaal aan gort gaat rijden? spacers zijn echt voor niets goed, en een gouden raad van nonkel ACC blijf onder de 10mm wil je op veilig spelen(maar goed is het nooit....)

veel succes nog met je pracht bolide

@paulus: euhm...hoe doen ze dat MAT GLANS verdichten? dat is zoiets als donker wit spuiten? droog natjes? rofl

Nou, wil niet veel zeggen hoor, maar dat schuine lijkt me sowieso niets..

Heb zelf eens mee gemaakt, dat ik langs de stoeprand gleed met de zijkant van de band, resultaat was dat er zo opeens 2 bulten op de wang zaten.
En dan had ik de band op de velg normaal zitten. Bij zo ene schuine band, en je hebt een hobbelbobbel in de weg, of een steen die je niet ziet. En je gaat
er met de zijkant overheen, kan je ook maar zo van die bulten op de wang krijgen. En dan in zo'n situatie dat de band zo schuin op de velg licht. Lijkt het me sowieso
niet ideaal. Maar goed, zo denk ik er over, en hier op het forum zijn er al 10 anderen die er anders over denken. Maar goed, diti s dan ook maar een forum he :)

Dacht er nog 3 dagen mee te kunnen rijden voordat ik de afspraak had met de bandenboer, echter heeft die band het geen 3 dagen meer volgehouden...