Eelco zei:Mooie Corrado man!^
Een setje RH Turbo's of ZW1 zouden m ook goed staan vind ik.
KIK zei:haha dan woon je helemaal dicht bij
kom zelf uit bergen! 2 dorpen verder ^^
Virus zei:Mmmm...Corrado...dat is een wagen die ik altijd mooi blijf vinden!
Dennis-VR6 zei:... En dan word het nu ook maar eens tijd voor een net polijst setje. Ik heb namelijk een beetje last van Swirls.
mercedes zei:he mooie bak man
welkom
Zwerver7 zei:Kijk daar hou ik van, orginele Volkswagens geen tupperware tuning.
RedCat zei:DOEN ! Met zo'n auto en de ruimte om er aan te werken, ... ga je blij van worden
Hans
KIK zei:als ik je spot dan meld ik het zeker even hoor!
als je een a3 ziet rijden die er toch anders uit ziet als de gemiddelde dan spot je bij dus
Jeroen zei:Tja, ik vind dat ook niets hoor, heb dan direkt het idee dat die band uit elkaar kan ploffen haha.
miikey zei:Mag ik vragen wat je met de koplampen, mistlampen en knippers hebt gedaan? Vind die juist wel netjes staan in een corrado. Ik hou persoonlijk gewoon van helder glas.
BTW: helemaal vergeten, echt prachtvelgen, staan dik onder een corrado maar ook onder een A3/S3
KIK zei:dikke wielen hoor!
scenic zei:Tip : :idee Velgrandbeschermer band doet totaal geen dienst meer; waarschijnlijk banden te smal, waardoor ze idd naar binnen staan, ; velg zal waarschijnlijk een te grote J hebben.....andere (lees bredere banden monteren) en de wielkast loopt recht met de rand van de band........GEEN WHEELSPACERS monteren....ivm asdruk op lagers.....(staat je natuurlijk wel vrij...)
p.s. mooi verdichte velgen !
Eelco zei:Marcel, sommige mensen vinden "getrokken" banden mooi (in wat voor mate dan ook).
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Nou is deze foto een iets extremer voorbeeld, maar zeker die van auto in kwestie (corrado) vind ik zo gek nog niet.
Jeroen zei:Tja, ik vind dat ook niets hoor, heb dan direkt het idee dat die band uit elkaar kan ploffen haha.
Verder vind ik eigenlijk bij een band met velgbeschermer, dat die daadwerkelijk de velf ook beschermt en er niet zo getrokken bij staat.
Dan kun je net zo goed in mijn ogen een band zonder velgbeschermer nemen denk ik...
nick22 zei:dikke wielen
nog niet zien rondrijden in omgeving venray
je weet dan toch goed dat je je achterrolagers totaal aan gort gaat rijden? spacers zijn echt voor niets goed, en een gouden raad van nonkel ACC blijf onder de 10mm wil je op veilig spelen(maar goed is het nooit....)Dennis-VR6 zei:Dan nu ook maar meteen de vraag of iemand nog een setje spacers voor 5x100 heeft liggen. Het liefst 1cm breed maar breder mag ook!