• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen, mijn Corrado VR6! Remklauwen gespoten + CC Binnen P4

@Acc_Focus: de lak was niet helemaal clear/helder. Dit waren ze:

pb4.jpg
 
Paulus de Boskabouter zei:
Strakke velgen! Ik had ze onder de A3. Alleen waren die van mij matglans verdicht.

Dankje! Nog nooit gehoord van mat glans verdicht maar het heeft wel wat! Vooral als je niet van super glimmende velgen houdt. ;)

Acc_Focus zei:
je eerste auto? een vr6? ja mensen..... kuch kuch zenne ]d~^

wel een uitzonderlijk prachtige wagen! heb ze altijd mooi gevonden en dan vooral in hun sportieve stand(GEEN tuning enkel hier en dar wat styling waar een mooie verlaging + mooie velg bijhoren!)

je weet dan toch goed dat je je achterrolagers totaal aan gort gaat rijden? spacers zijn echt voor niets goed, en een gouden raad van nonkel ACC blijf onder de 10mm wil je op veilig spelen(maar goed is het nooit....)


veel succes nog met je pracht bolide

Mooi toch, een VR6 als eerste auto. Ik doe het maar gewoon meteen goed. ;)
Maar met een spacertje van 1cm ga ik mijn wiellagers echt niet compleet aan gort rijden hoor. Zoude ze sowieso wel snel kunnen slijten dan slijten ze nog maar amper want er wordt amper met de auto gereden aangezien ik nog geen rijbewijs heb. ;)

Bedankt in ieder geval voor je compliment!

Hoogstwaarschijnlijk komen er zaterdag ook plattere bandjes om de parabolen heen. Namelijk 185/35/17 Nangkangs. Gewoon kei hard rubber. Haha
 
Vandaag ook nog even wat klein spul gehaald bij de dealer. Volgende week nog een keertje terug om nog wat klemmetjes te halen voor een slang langs het blok. Deze hangt er nu namelijk maar triest bij.

Hier in ieder geval de detail updates. Ik ergerde me al een tijdje aan deze twee dingen. ;)

De lelijke 'tuning' deur pinnetjes.

36550_7616.jpg


Nieuw origineel setje er in. :D

36551_7616.jpg


Het los hangende paneel. De klemmetjes waren helemaal verbogen en poreus geworden.

36552_7616.jpg


De nieuwe klemmetjes.

36553_7616.jpg


Effe er op schuiven.

36554_7616.jpg


En dat zit nu ook weer netjes. :D

36555_7616.jpg
 
tankstation blitterswijck op t industrieterreintje? :cool:
Velgen staan m goed, lekker getrokken bandjes erom ploffen! :ja
10mm spacers met langere bouten is de makkelijkste manier bij deze wagen/velgen lijkt me :ja
 
danny zei:
Het zijn de kleine dingetjes die het 'm doen. Weer netjes hoor:cool:

Leuk om te horen! Dankje. :)

Aroutin zei:
Ziet er goed uit ,^^

Bedankt! :D

Paulus de Boskabouter zei:
Prachtig al die kleine details. Zo hoort het!

Dankje!

ivo's zei:
tankstation blitterswijck op t industrieterreintje? :cool:
Velgen staan m goed, lekker getrokken bandjes erom ploffen! :ja
10mm spacers met langere bouten is de makkelijkste manier bij deze wagen/velgen lijkt me :ja

Haha, nee Blitterswijck heeft geen industrie terrein. Deze is gemaakt bij Garage Janssen in Wanssum. ;)

Hoogstwaarschijnlijk komen er zaterdag 185/35/17 bandjes omheen en worden er 10mm spacers achter op gemonteerd. ;)
 
Mijn zwart lederen interieur heb ik sinds een aantal dagen ook te koop gezet. Er staat namelijk een zeer mooi compleet creme lederen interieur te koop ( http://link.marktplaats.nl/391294186 ) wat ik graag wil hebben. Ik ben alleen bang dat ik niet genoeg voor mijn zwart lederen interieur ga krijgen want daar wordt over het algemeen minder voor gegeven aangezien het minder 'zeldzaam' is. De parabolen mogen dus misschien wel voor een goed bod de deur uit. Dan heb ik namelijk wel voldoende geld bij elkaar en dan ga ik in de winter sparen voor een nieuw setje zomer velgen. Ik wil zo'n creme lederen interieur namelijk toch wel erg graag als ik eerlijk moet zijn en die interieuren kom je niet zo vaak tegen. ;)

Hier in ieder geval nog wat foto's die ik gister avond even gemaakt heb in de wasbox. :D

36603_7616.jpg


36608_7616.jpg


36606_7616.jpg


36605_7616.jpg


36604_7616.jpg
 
Prachtige beading! Maar bieden vanaf 1000,- euro voor een interieur? Echt veel teveel, ik kan een RS2 interieur compleet en in nieuwstaat krijgen voor 500,- euro. Die van mij is gewoon zwart leder met hout, maar vind stiekem toch het zwart/blauwe interieur met carbon mooier.
 
StefanCS zei:
Mooie beading!

Superleuke wagen met smeuig blok. Heb hetzelfde blok gehad met 24v in een Leon.

Dankje! :)

Een 24v is ook niet mis!

Paulus de Boskabouter zei:
Prachtige beading! Maar bieden vanaf 1000,- euro voor een interieur? Echt veel teveel, ik kan een RS2 interieur compleet en in nieuwstaat krijgen voor 500,- euro. Die van mij is gewoon zwart leder met hout, maar vind stiekem toch het zwart/blauwe interieur met carbon mooier.

Maar hoe vaak kom je een lederen interieur van een RS2 tegen en hoe vaak kom je een creme lederen interieur van een Corrado tegen? Daar zit nog al een verschil in. Een strak, compleet creme lederen interieur is gewoon zeer zeldzaam.


Bedankt in ieder geval. :D

zuidwest10 zei:
Voor €1250 gehel intrieur laten overtrekken met kalfs leder:-"

Al verwacht ik dat je nooit het zelfde resultaat krijgt als een origineel interieur. Het blijft toch verschillen op sommige punten.
 
Maar hoe vaak kom je een lederen interieur van een RS2 tegen en hoe vaak kom je een creme lederen interieur van een Corrado tegen?

Van de RS2 zijn er niet veel van gebouwd. 2891 stuks waarvan minder dan de helft met het blauw zwarte interieur. De interieurs die te koop staan zijn ook zo weg omdat ze vaak in S2 Avants worden ingebouwd. Of de stoelen + deurpanelen en lijsten worden in Coupe's geplaatst. Denk dat een RS2 is zeldzamer is dan een Corrado.

Maar ik hoop voor je dat je dat prachtige interieur op de kop kunt tikken! Staat in elk geval erg mooi met de zwarte lak. Succes met de koop en verkoop van je eigen interieur.
 
Ik had al een tijdje een setje originele olie druk & volt meters van het oude type hier thuis liggen maar ik miste sinds vandaag nog altijd het originele VW montage plaatje. Nu ik dit eindelijk had gevonden en binnen kreeg via de post ben ik vanmiddag is lekker aan het hobbyen geweest. Al viel het een beetje tegen met wat ik aantrof. Ik had het allemaal wat beter verwacht. De vorige nieuwe type metertjes waren namelijk gemonteerd met een of andere kneedbaar en plakkerig goedje en er bleek een montage beugeltje afgebroken. Volgens mij waren dit ook niet de originele montage punten want het zag er totaal niet origineel uit. Verder past helaas de stekker van de nieuwe type meters niet op die van het oude type dus ik zal de kabelboom ook nog aan moet passen. Maar ja, dan zijn we voorlopig weer lekker bezig en werkend krijg ik het toch wel. Daar ben ik van overtuigd. :)

De vorige nieuwe type metertjes.

34565_7616.jpg


De oude type metertjes.

34926_7616.jpg


Lampjes even vervangen, nu kunnen we er namelijk nog gemakkelijk en goed bij.

36816_7616.jpg


Gemonteerd in het montage plaatje. Helaas zat het toen nog niet goed gemonteerd in het dashboard. Nu zit het er wel goed in maar de accu was leeg. :mrgreen:

36819_7616.jpg


De lege ruimte. Met rechts het bestaande montage beugeltje en links het ontbrekende beugeltje.

36823_7616.jpg


Nu dus maar eens op onderzoek gaan om er achter te komen hoe ik mijn kabel boom ga aanpassen. Hier is namelijk al eens mee geknoeid.

36821_7616.jpg


Deze oude type metertjes ogen in ieder geval een stuk ruiger en ze zijn wat unieker aangezien je ze amper ziet. Al begin ik nu toch wel te twijfelen of een radio met een wat meer oldskool uitstraling niet gaver zal staan. Al verlies ik dan wel een hoop functies zoals USB en mijn Parrot Bluethoot die nu mooi in de radio zit ingebouwd.

Verder heb ik hier nog wat foto's van de wagen. Ik vind ze namelijk zo goed gelukt dat ik ze met jullie wil delen. :mrgreen:

36809_7616.jpg


36812_7616.jpg


36811_7616.jpg


36810_7616.jpg


36815_7616.jpg


36813_7616.jpg


Het uitlaatje. :D

36814_7616.jpg
 
Ziet er sjiek uit hoor. Je hebt wat Amerikaanse sites waar ze "vintage" radio's met moderne functies verkopen. Echter zijn die ook meestal voor Amerikaanse auto's bedoeld. Ik vind hem niet misstaan, maar als je het wat "origineler" wil laten ogen ben ik bang dat je toch functies/veel geld moet inleveren.
 
Wat een prachtige bak blijft het toch! Mooie meter ombouw! Becker heeft ook een vintage look radio:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De Mexico. Ben altijd fan geweest van Becker omdat ze mooi glad in het dashboard zitten!

Mijn Becker in de A2:

file.jpg
 
DivingDisaster zei:
Ziet er sjiek uit hoor. Je hebt wat Amerikaanse sites waar ze "vintage" radio's met moderne functies verkopen. Echter zijn die ook meestal voor Amerikaanse auto's bedoeld. Ik vind hem niet misstaan, maar als je het wat "origineler" wil laten ogen ben ik bang dat je toch functies/veel geld moet inleveren.

Dankje! Dat ik veel functies in moet leveren verwacht ik ook als ik zo'n old skool radiotje wil bemachtigen. Dus daar moet ik nog maar eens goed over denken.

Snitser zei:
blijft een heerlijke auto!

Dankje! Leuk om te horen. :)

Paulus de Boskabouter zei:
Wat een prachtige bak blijft het toch! Mooie meter ombouw! Becker heeft ook een vintage look radio:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De Mexico. Ben altijd fan geweest van Becker omdat ze mooi glad in het dashboard zitten!

Mijn Becker in de A2:

file.jpg

Hmm.. De Mexico zal niet echt passen in mijn interieur verwacht ik. Ook is ie net iets te ouderwets vind ik. De originele radio uit een Corrado ziet er zo uit:

BkTC5FmkKGrHqUH-C8EsP-Z9WDBLCTlnrN_12.jpg


Die Becker die jij dus ook in je wagen hebt komt dus al een stuk beter in de buurt. Maar kan de verlichting ook geschakeld worden naar groen? Want een andere kleur past niet echt in mijn dash. Alle verlichting is namelijk groen.
 
Je kunt ze in een aantal kleuren krijgen waaronder groen:

l.jpg


Becker radio's zijn wel vrij prijzig. Maar echt topkwaliteit.