Paulus de Boskabouter zei:Strakke velgen! Ik had ze onder de A3. Alleen waren die van mij matglans verdicht.
Acc_Focus zei:je eerste auto? een vr6? ja mensen..... kuch kuch zenne ]d~^
wel een uitzonderlijk prachtige wagen! heb ze altijd mooi gevonden en dan vooral in hun sportieve stand(GEEN tuning enkel hier en dar wat styling waar een mooie verlaging + mooie velg bijhoren!)
je weet dan toch goed dat je je achterrolagers totaal aan gort gaat rijden? spacers zijn echt voor niets goed, en een gouden raad van nonkel ACC blijf onder de 10mm wil je op veilig spelen(maar goed is het nooit....)
veel succes nog met je pracht bolide
danny zei:Het zijn de kleine dingetjes die het 'm doen. Weer netjes hoor
Aroutin zei:Ziet er goed uit ,^^
Paulus de Boskabouter zei:Prachtig al die kleine details. Zo hoort het!
ivo's zei:tankstation blitterswijck op t industrieterreintje?
Velgen staan m goed, lekker getrokken bandjes erom ploffen! :ja
10mm spacers met langere bouten is de makkelijkste manier bij deze wagen/velgen lijkt me :ja
StefanCS zei:Mooie beading!
Superleuke wagen met smeuig blok. Heb hetzelfde blok gehad met 24v in een Leon.
Paulus de Boskabouter zei:Prachtige beading! Maar bieden vanaf 1000,- euro voor een interieur? Echt veel teveel, ik kan een RS2 interieur compleet en in nieuwstaat krijgen voor 500,- euro. Die van mij is gewoon zwart leder met hout, maar vind stiekem toch het zwart/blauwe interieur met carbon mooier.
zuidwest10 zei:Voor €1250 gehel intrieur laten overtrekken met kalfs leder:-"
Maar hoe vaak kom je een lederen interieur van een RS2 tegen en hoe vaak kom je een creme lederen interieur van een Corrado tegen?
DivingDisaster zei:Ziet er sjiek uit hoor. Je hebt wat Amerikaanse sites waar ze "vintage" radio's met moderne functies verkopen. Echter zijn die ook meestal voor Amerikaanse auto's bedoeld. Ik vind hem niet misstaan, maar als je het wat "origineler" wil laten ogen ben ik bang dat je toch functies/veel geld moet inleveren.
Snitser zei:blijft een heerlijke auto!
Paulus de Boskabouter zei:Wat een prachtige bak blijft het toch! Mooie meter ombouw! Becker heeft ook een vintage look radio:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
De Mexico. Ben altijd fan geweest van Becker omdat ze mooi glad in het dashboard zitten!
Mijn Becker in de A2: