Paulus de Boskabouter zei:Jammer dat je er zelf niet tevreden mee bent! Vind het erg mooi staan, vooral met de zwarte buitenkant. Wat staat je niet aan dan?
Sweeterlake zei:Heel mooi geworden maar vanuit de oude doos herinner ik mij dat bij een bruin/beige interieur ook een dashboard in dezelfde kleur hoort.
Ik vind het echt super en hoop stilletjes dat je na het behalen van je rijbewijs je er nog net zo veel vol in blijft houden, want volgens mij heb je er inmiddels
al aardig wat knaken ingepompt.
Maar als hij uiteindelijk toch tegenvalt zal ik je even mijn telefoonnummer geven in het geval je er vanaf wilt..... :-"
Denk er aan.... ik ben de eerste....
Nee hoor, geintje, heel veel plezier met die toffe car en probeer tevreden te zijn met wat je hebt. Het is uiteindelijk gewoon een auto......
Dennis-VR6 zei:Het enigste waar ik me bij veel uitgaves een beetje zorgen om maak is of andere mensen ook voorzichtig zullen zijn voor mijn wagen. Ik wil hem straks namelijk toch gewoon vaak gaan gebruiken als normale auto. Een 2e auto er bij is namelijk niet te veroorloven. Maar dat spreekt hopelijk voor zich.
Bedankt in ieder geval voor de reacties maar weer jongens!