• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Even voorstellen

Bassho

Detailing chief
3 jul 2017
103
85
Hallo allen,

Mijn naam is Bas, 19 jaar en kom uit de omgeving Zwolle. Ongeveer een jaar geleden heb ik Carclean ontdekt: vanaf dat moment kreeg ik meer 'liefde' voor auto's omdat ik toen een eigen auto kocht. Een SEAT Ibiza 5dr uit 2008. Vanaf toen tot aan nu zat ik met een ergernis, en dat was dat mijn auto vol zat met oranje puntjes. Na het ontdekken van Carclean ben ik vrij snel begonnen met het kleien van mijn auto en merkte toen eigenlijk ook hoe leuk ik het vond om te doen: je ziet namelijk ook echt resultaat, en dat op iets waar je zelf dan ook veelal in rijdt.

Sinds de dag van vandaag is ook een goede vriend van mij betrokken in het "detailen" van auto's en samen gaan we beginnen met het polijsten van onze eigen auto's. De eerste keer moet er zijn! :)

Wie weet ga je mij nog veel zien op het forum. In de vorm van resultaten of in de vorm van vragen, we gaan het zien.

OEHD8q6.jpg

F4mDjFm.jpg


Groet,
Bas
 
  • Leuk
Reactions: Timm en Farson
Welkom Bas!

Leuke Seat.. is de uitlaat standaard zo? Of heb je dat zelf gedaan? Best grappig!

Stukje zakken een je heb een hele dikke wagen ;)
 
  • Leuk
Reactions: Bassho